Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Fjerne pipelyd når man kjører uten sikkerhetsbelte


Anbefalte innlegg

Tråden omhandler ikke fjerning av sikkerhetsanordninger.

Den omhandler fjerning av en utrolig irriterende pipelyd. Med andre ord er innleget med airbag og andre syteinnlegg totalt irrelevant for tråden.

 

Viss du ikke har noe fornuftig å si kan du like godt holde kjeft, var det en gang noen som sa.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Går ut ifra at det fleste kan lover og regler. Og i tillegg er utstyrt med en hjerne å tenke med. Hvis man legger 2 og 2 sammen så finner man fort ut at belte er lurt å bruke.

 

Men det betyr ikke at en vannvittig irriterende pipelyd er nødt til å slå inn når man kjører fra postkassen og opp til huset.

 

Det er heller ikke nødvendig å spamme ned tråder med unødvendige off topic innlegg.

Lenke til kommentar
Går ut ifra at det fleste kan lover og regler. Og i tillegg er utstyrt med en hjerne å tenke med. Hvis man legger 2 og 2 sammen så finner man fort ut at belte er lurt å bruke.

 

Men det betyr ikke at en vannvittig irriterende pipelyd er nødt til å slå inn når man kjører fra postkassen og opp til huset.

 

Det er heller ikke nødvendig å spamme ned tråder med unødvendige off topic innlegg.

Jeg syns blinkinga hvert xte minutt fra brannvarsleren er jævlig irriterende, jeg fjerna batteriet og da slutta den å blinke.... :nei:

Lenke til kommentar

Har også denne infernalske pipingen på min Opel Astra. Ikke funnet noen løsning på å deaktivere det. Har strengt tatt ikke lett så iherdig etter det heller. Men jeg vet at på nyere Ford Focus kan man bare trykke inn belte utløseren når pipingen starter og den slutter å pipe. Dette fungerte dog ikke på bilen min. Men verdt et forsøk kanskje?

Lenke til kommentar

Med henhold til §1 såvel som §2 i retningslinjene forsvant "2" innlegg. Vi holder oss for gode til personangrep på forumet. Ytterligere overtredelse av §1 og §2 vil kunne bli møtt med reaksjoner i grove tilfeller. Brukere av forumet bes om å holde en høflig tone. Ser man noe som er utenfor trådens tema skal dette rapporteres og ikke kommenteres.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Eventuelle reaksjoner på moderasjon skal gjøres via "Personlig Melding".

 

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...