Gå til innhold

50 eller mere bots i en css server?


Anbefalte innlegg

Hei, jeg og en venn pleier å spille css med bots, men det meste jeg får til å ha med er rundt 20-30 bots... Går det an å legge til enda flere boter på en eller annen måte?

 

PS: Jeg har prøvd å skrive "mp_autoteambalance 0" og "mp_limitteams 50" f.eks... men det kommer ikke flere enn ca 20-30 bots totalt...

 

 

Takker veldig for svar :!: og trenger helst svar litt fort fordi vi har lan i kveld... :new_woot:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Prøvd bot_add_ct/t i console?

 

Natrich

Ja, men det kommer ikke flere uansett :dontgetit: ... Går det an å laste ned en cfg fil eller noe sånt som gjør at du kan adde flere? Og fins det en zombiehorde mod som er lett å installere? Hadde vært litt kult :cool: Og hvis ikke, er det en command for å gi boter flere liv? Jeg og kompisen min "later" som om botene er zombier med kniv :D men det blir for lett :(:hmm:

Lenke til kommentar

Du kan bare ha så mange booter som det er spawnpoints på brettet, om det kun er 20 spawnpoints på brettet og det er 2 human players så kan du bare ha 18 boots.

 

Sjekk hvor mange spawnpoints brettet har, det skal stå oppført i brettinformasjonen så fremst brettdesigner har lagt det til :)

Lenke til kommentar
Du kan bare ha så mange booter som det er spawnpoints på brettet, om det kun er 20 spawnpoints på brettet og det er 2 human players så kan du bare ha 18 boots.

 

Sjekk hvor mange spawnpoints brettet har, det skal stå oppført i brettinformasjonen så fremst brettdesigner har lagt det til :)

Men vet du om en bane som har mange spawnpoints? Og vet du om det finnes en command for å gi botene flere liv? Jeg er veldig ivrig etter noe lignende "zombie horde mod" :dribble:

Lenke til kommentar
Hvilket boot addon bruker du? Er det det som følger med spillet du tenker på?

 

Når det gjelder baner med mange spawnpoints kan du sjekke ut FPSbanana. Merk at des flere spawnpoints des mere kraft trenges av PCen.

Det er det som følger med spillet ja, men takk for tipset :thumbup: Men vet du om en måte å gi botene flere liv med?

Lenke til kommentar
Hvilket boot addon bruker du? Er det det som følger med spillet du tenker på?

 

Når det gjelder baner med mange spawnpoints kan du sjekke ut FPSbanana. Merk at des flere spawnpoints des mere kraft trenges av PCen.

Jeg lastet ned denne banen her der det stod at den kunne ha 99 players, startet serveren med 99 bots på ct sitt lag, mens jeg og en venn joina t. Men når jeg skriver "mp_limitteams 99" og "mp_autoteambalance 0" så kommer det bare 11 bots totalt :dontgetit: og jeg har prøvd å skrive bot_add ct, men det står: "

Could not add bot to the game: Team is full"... :ermm:

Endret av ---Help---
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...