Bazzilen Skrevet 3. april 2009 Rapporter Del Skrevet 3. april 2009 Hei jeg har en Acer Aspire 5720ZG laptop..og pc´n er blit så sinnsykt treg så jeg bestemte meg for å følge en rekke tips for å få en bedre spill pc http://www.spill.no/default.aspx?section=a...l&id=302783 Men så kom jeg til punktet der jeg skulle oppdatere skjermkortet Nvidia altså.. men jeg får det ikke til...kan noen gi meg linken til nedlastning filen ? som funker til min pc og mitt skjerm kort (GeForce 8400m GD 256 MB ) Siter Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 3. april 2009 Rapporter Del Skrevet 3. april 2009 (endret) Velg ditt OS og om du har 32 eller 64 bit. Her. Husk å slett nåværende driver før du installerer ny. Endret 3. april 2009 av EivindS_ Siter Lenke til kommentar
Bazzilen Skrevet 3. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. april 2009 ok .... jeg er ikke så veldig god på pc : / Men kan noe gå galt ??? Hva er OS Er usiker på om jeg har 34 eller 64 ??? hva er forsjellen xD Tussen takk uansett Siter Lenke til kommentar
Bazzilen Skrevet 3. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. april 2009 ok fant ut at jeg har en 32 bitter....holder på å laste ned nå ' Siter Lenke til kommentar
sttrons Skrevet 3. april 2009 Rapporter Del Skrevet 3. april 2009 Os er operativ systemet, som er Vista home premium 32bit på den maskinen. en formatering og en litt streng holdning om hva du innstalerer på maskine er kansje tingen hei kim forresten Siter Lenke til kommentar
mjskovly Skrevet 3. april 2009 Rapporter Del Skrevet 3. april 2009 Husk å åpne og rense vifta regelmessig! Du må skru opp dekselet under pcen for å få dette til Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.