Gå til innhold

Ny mobiltlf. Høy prisklasse. Noen som kan hjelpe?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei

Du har bestemt deg for en telefon men i samme linja vurderer du en annen?????

Da har du ikke bestemt deg vettu ;)

Lurer bare litt på hva som tviholder deg på en Htc telefon

Jeg vet flere bedrifter kun tilbyr disse og da er saken grei.

At du mener htc tilbyr den beste telefonen dags dato finner jeg dog rart

Mener du Htc 2 var en konge telefon?

Lenke til kommentar
Virker som det ikke er telefonen i seg selv du er ute etter, men prisen - skal koste det og det....

Ja pris er veldig viktig! Kjøper da faen ikke en tlf til 2000 kr når den jeg har er verd 5500 kr. Da taper 3500 kr på og velge den billige tlf. Før velger jeg en billigere tlf så får jeg ikke de pengene som blir til overs. Så vil jo ikke tape noe på det!

 

I det at jeg hadde bestemt meg var at jeg hadde bestilt den tlf. Men har nå angret kjøpe da jeg vile tape noen kr. Og heller kjøpt meg en Touch HD. Så langt har jeg ikke angret et sekund. Virker utrolig bra, morsom og lett og bruke. Før og si det sånn, synes jeg dette virker som som et mye bedre alternativ før meg en iphone. (ikke det at Ipohne er en dårlig tlf) Så har fått litt av alt i denne. Men går sikkert fort lei. Hehe.

 

Takker før innspill, no er valge endelig tatt og mobilen ligger i min hånd. Skriver dette innlegge på tlf. Jeeeehuuuuu!!!

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...