Gå til innhold

Ny mobiltlf. Høy prisklasse. Noen som kan hjelpe?


Anbefalte innlegg

Hei, får meg en ny mobil av forsikringselsakpet og har muligheten til og få en ny tlf.

Den jeg har i dag er HTC TyTyn2 som er priset til 5749 som biligste nettbutikk. Regner med de går ut fra prisen i den butikken jeg kjøpte den, og der er prisen 6249 kr.

 

Det jeg trenger er en tlf i samme prisklasse eller litt dyrere.

Den må være mindre en TyTyn2. Må være lett og bruke, så alt av programvare behøver ikke og ligge fremme.

 

Jeg må ha gps selv om jeg aldri bruker den (fryketen før og rote seg bort gjør at det er et behov :p )

 

Mest mulig minne.

LANG baterilevetid. Hater tytyn2 siden jeg kan ladde den opp om natten og kl 12 er den tom før størm når man har viktige tlf som venter :realmad::wallbash:

 

Og fint om den har radio også. Helst innebygget sånn at man ikke er avhenig av og ha de øreproppene som følger med.

 

Ellers står jeg fritt. Alt nytt, spennende og unødvendig sier jeg ja takk til. Men husk, ikke en som er billigere en tytyn2!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, får meg en ny mobil av forsikringselsakpet og har muligheten til og få en ny tlf.

Den jeg har i dag er HTC TyTyn2 som er priset til 5749 som biligste nettbutikk. Regner med de går ut fra prisen i den butikken jeg kjøpte den, og der er prisen 6249 kr.

 

Det jeg trenger er en tlf i samme prisklasse eller litt dyrere.

Den må være mindre en TyTyn2. Må være lett og bruke, så alt av programvare behøver ikke og ligge fremme.

 

Jeg må ha gps selv om jeg aldri bruker den (fryketen før og rote seg bort gjør at det er et behov :p )

 

Mest mulig minne.

LANG baterilevetid. Hater tytyn2 siden jeg kan ladde den opp om natten og kl 12 er den tom før størm når man har viktige tlf som venter :realmad::wallbash:

 

Og fint om den har radio også. Helst innebygget sånn at man ikke er avhenig av og ha de øreproppene som følger med.

 

Ellers står jeg fritt. Alt nytt, spennende og unødvendig sier jeg ja takk til. Men husk, ikke en som er billigere en tytyn2!

 

Hmm, hva med en Nokia N97? Eller kanskje vente på HTC Superstar. Superstar er jo en telefon med masse dupeditter du sikkert ikke får bruk for med det første. Men, det er jo bare rykter enda da :(

Lenke til kommentar

hvor lang tid regner man med det vil ta før n97 er på markede?

Må vel gå ann og si til forsikringselskapet at jeg vil vente med og få ny mobil til feks n97 er kommet ut på markede.

 

Andre tlf? Iphone kan jeg ikke tenke meg, er lav bateritid. Men mp3 delen frister da jeg nå busser vær dag til og fra jobb :no:

Så da kan det jo være greit. Men har jo 6-7 mp3 spillere, så da vet jeg ikke helt. hehe

 

andre gode råd til nye spennende tlf? Må ha taster/tastatur som Tytyn2 har. Helst en tynn mobil og stor skjerm :wow:

 

Tar også i mot tips på ny tlf som kommer snart ut. Men må ha en tlf som man ikke MÅ/avhennig av og bruke den jævela pennen før og kunne bruke trykke rundt på skjermen!

 

Ja så er også dekning utrolig viktig. Opplever til stadighet og miste dekning der "alle" andre har. Folk med samme mobilopperatør og andre med feks telenor og netcom har, men ikke meg.

 

Åååååå hater den mobilen jeg har nå!!

Endret av tja_
Lenke til kommentar

Føresten, det hadde vært helt konge om man kunne bruke 2 simkort i en tlf. Modern har telenor så hadde vært kjekt og kunne bruke den frifamilie. Sånn at når jeg ringte og sende sms til ho så brukte jeg det simkorte,og når ho ringer og sender sms så sender ho til telenor simkorte. Og så bruker jeg det andre (oncall) til alle andre jeg ringer.

 

Tipper på det ikke finnes, men fy faen kor bra hvis jeg kunne gjort sånn! Hvis ikke må jeg hele tiden bruke 2 tlf. Uff :wallbash:

Lenke til kommentar

Finnes flere telefoner som støtter 2 SIM-kort, men ikke i Norge ;)

 

Samsung drev og snuste på og sende en modell med støtte for 2 SIM-kort til Norge, men vet ikke om det ble noe av eller ikke, og det var ikke den mest spennende modellen heller.

 

Kommer mange spennende telefoner om dagen, selv venter jeg mest på N97 :)

Lenke til kommentar

Har ikkje så mykje peiling på mobil, men synas HTC Touch Pro (2) høyras ut som eit godt val for deg. Den er kanskje ikkje noko tynn, men den har relativt stor skjerm, og eit (etter kva eg har høyrd) godt tastatur. Den har også moglegheit for å utvide lagringskapasiteta si via ein type SD-kort. (kjem ikkje på i farta...)

 

Kanskje den er noko for deg? Den er i same prisklasse, du han på Prisguiden. :)

Lenke til kommentar
Hadde deffinitivt ikke vurdert Pro 2. Ser ut til at N97 og Pro 2 kommer noenlunde samtidig

Å med Pro 1 friskt i minne er dette et enkelt valg

Du fortsetter din vendetta mot HTC ja.. :roll:

 

Ulempa med N97 er den lavoppløste skjermen. 480x800 er en genial oppløsning på en slik skjermstørrelse, og absolutt noe man legger merke til ved lesing av e-post og ikke minst surfing. Utifra de bildene som er tilgjengelig ser tastaturet på Proen også en del bedre ut, med det oppsettet vi er vant med fra et vanlig pc-tastatur og mer markerte knapper. Eneste ulempa med Pro er at den mangler minijackutgang, men det tar den jo igjen med en langt medre oppløsning på skjermen.

Endret av >Jonas<
Lenke til kommentar
Hadde deffinitivt ikke vurdert Pro 2. Ser ut til at N97 og Pro 2 kommer noenlunde samtidig

Å med Pro 1 friskt i minne er dette et enkelt valg

Du fortsetter din vendetta mot HTC ja.. :roll:

 

Ulempa med N97 er den lavoppløste skjermen. 480x800 er en genial oppløsning på en slik skjermstørrelse, og absolutt noe man legger merke til ved lesing av e-post og ikke minst surfing. Utifra de bildene som er tilgjengelig ser tastaturet på Proen også en del bedre ut, med det oppsettet vi er vant med fra et vanlig pc-tastatur og mer markerte knapper. Eneste ulempa med Pro er at den mangler minijackutgang, men det tar den jo igjen med en langt medre oppløsning på skjermen.

 

Htc har aldri "gitt" meg noe som hlst gleder, dermed unngår jeg dem. En Ærlig sak

Morrer meg jo litt med uttalelser som at det kun er minijack utgangen som mangler på telefonen.....

Men deg om det

Lenke til kommentar
Htc har aldri "gitt" meg noe som hlst gleder, dermed unngår jeg dem. En Ærlig sak

Morrer meg jo litt med uttalelser som at det kun er minijack utgangen som mangler på telefonen.....

Men deg om det

Og dermed er det jo klart at HTC bare er søppel og duger ikke for noen. Andynator liker jo ikke HTC, så da må det jo bare være dritt for alle andre også..

 

Hva mer enn minijack mangler da? Hva mener du er bedre med N97? Kunne jo vært greit å bidra med litt annet enn tulleinnlegg og teite påstander på forumet her..

Lenke til kommentar
Htc har aldri "gitt" meg noe som hlst gleder, dermed unngår jeg dem. En Ærlig sak

Morrer meg jo litt med uttalelser som at det kun er minijack utgangen som mangler på telefonen.....

Men deg om det

Og dermed er det jo klart at HTC bare er søppel og duger ikke for noen. Andynator liker jo ikke HTC, så da må det jo bare være dritt for alle andre også..

 

Hva mer enn minijack mangler da? Hva mener du er bedre med N97? Kunne jo vært greit å bidra med litt annet enn tulleinnlegg og teite påstander på forumet her..

Rart hvor kverrlolantisk mann er nødt å være når du har for lite å gjøre

Jeg har ikke behov for å dokumentere en eneste påstand, jeg snakker(å det har jeg aldri lagt skjul på) av EGEN erfaring

Jeg har hatt en del telefoner etterhvert og har ingen problemer(selv om jeg har brukt penger på det selv) å innrømme feilkjøp

Om det heter htc, Nokia eller Sony Eicsson driter jeg i. De som gir meg positive opplevelser skryter jeg av, de som ikke gjør det får så hatten flaggrer......det er tungt å svelle for folk som har lagt skjel og penger i den store kjærligheten på mobilfronten og så få i trynet at Andunator ikke liker den..........men men

Min siste har mange positive elementer men er så pinlig dårlig laget at det er en skam(n85).......ser frem til noe nytt

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...