Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

En manns dobbeltliv


Gjest Guest_Stina_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Stina_*

Hvordan kan en mann elske en kvinne som han bor med, samtidig være utro, og så gjøre det han kan for å holde på den damen som han ikke bor sammen med?

 

Forvirrende spørsmål, men undrer på hva slike tenker??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_Stina_*

Jeg skjønner ikke det der....

 

Men tror at det er mange psykopatiske mann som har et slikt dobbeltliv... noe er jo galt da, de er feige på en måte...

Kanskje redd for å bryte ut av forholdet, uten å være sikker på at de har noe annet tryggt å lande på....

Lenke til kommentar
Jeg skjønner ikke det der....

 

Men tror at det er mange psykopatiske mann som har et slikt dobbeltliv... noe er jo galt da, de er feige på en måte...

Kanskje redd for å bryte ut av forholdet, uten å være sikker på at de har noe annet tryggt å lande på....

 

Jeg tror de aller fleste som er utro, ikke er psykopatiske. Kan ikke se noe psykopatiskt ved å være utro

 

Og vil no ikke si at en mann er feig bare fordi han faller for fristelsen til å more seg uten at dama/kona vet det. Men det er ikke riktig, vertfall ikke snilt. Det er jo ikke nødvendigvis det at han ikke tør gå fra dama/kona, kanskje han vil ha litt av begge, f.eks familieliv hjemmer og sex "borte". Egoistisk ja, men vil ikke kalt det feig.

Lenke til kommentar

Er ikke det enkelt da? Eksempel: Han finner noen som gir han noe han ikke kan få hos den han er hos.

Kona gir han ikke alt han trenger lenger (sex, fantasi og "det lille ekstra"), noe en annen partner kan gjøre. Kona gir han alt det andre: Hverdagskos, kjærlighet og selskap.

Derfor beholder han begge..

Lenke til kommentar
Gjest Gjeste_Line

Det er forholdsvis enkelt: Fordi han kan. Likevel ganske komplisert å leve med følelser for to personer.

Tror ikke det går an å forstå/ sette seg inn i tankegangen til en som lever sånn, uten å ha opplevd det selv.

Lenke til kommentar
Hvordan kan en mann elske en kvinne som han bor med, samtidig være utro, og så gjøre det han kan for å holde på den damen som han ikke bor sammen med?

 

Forvirrende spørsmål, men undrer på hva slike tenker??

 

Går fint ann å elske flere personer på en gang. Personlig slutter jeg aldri å elske noen jeg først har falt for. Høres veldig romantisk ut, men det blir slitsomt i lengden :p

Lenke til kommentar
Hvordan kan en mann elske en kvinne som han bor med, samtidig være utro, og så gjøre det han kan for å holde på den damen som han ikke bor sammen med?

 

Forvirrende spørsmål, men undrer på hva slike tenker??

 

Går fint ann å elske flere personer på en gang. Personlig slutter jeg aldri å elske noen jeg først har falt for. Høres veldig romantisk ut, men det blir slitsomt i lengden :p

 

Word!

Lenke til kommentar

Slike menn er ikke feige. De er egentlig ganske modige. Det skal mye guts til for å holde det skjult for dama. Det han derimot er, er jævlig egoistisk. Det er dårlig gjort ovenfor kjæresten/kona å ligge med andre, men om det er feil i den enkelte manns tilfelle skal jeg ikke spekulere i. Kjenner flere som gjør det sånn, og forstår godt hvorfor de gjør det. LOOM har rett. Det er dog noen som bare er drittsekker og gjør det på pur f. Noen synes også det er pirrende å oppleve utroskap. Det er jo tross alt spennende å prøve nye ting :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...