Clappy Skrevet 2. april 2009 Rapporter Del Skrevet 2. april 2009 (endret) Hei. Noen som vil rekruttere meg? Har vært fint om du kan spille aktivt i påsken, satser på å dinge 60 i løpet av påskeferien. Vi kommer for det meste til å queste ettersom jeg ikke kjenner noen high-lvls på noen av disse serverne. Det eneste jeg forlanger er at levlingen skjer på en av følgende servere: Tarren Mill PvP - Alliance The Maelstrom PvP - Horde eller Alliance Håper på kjapt svar. Endret 2. april 2009 av Clappy Siter Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 2. april 2009 Rapporter Del Skrevet 2. april 2009 Du tenker RAF nå? Siter Lenke til kommentar
Clappy Skrevet 2. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. april 2009 Du tenker RAF nå? jepp Siter Lenke til kommentar
Clappy Skrevet 2. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. april 2009 Har funnet noen å levle med nå: ) Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.