Gå til innhold

Print screen program?


Anbefalte innlegg

Finnes det noen gode alternative programvarer som lar meg ta print screen raskt og effektivt?

 

Er så forbanna lei ustabiliteten med print screen i Windows XP. Og det er naturligvis alt for tungvint å måtte restarte maskinen hver gang XP bestemmer seg at Print screen ikke skal fungere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tester Snagit nå, virker som et bra program. Men hvordan får jeg bildet til å lagres i clip board og ikke åpnes i Snagit editoren? Eller i det minste får den til å åpne bildet i Photoshop..

 

edit: fant ut. Fikk den til å åpne i photoshop, clip board funker naturligvis ikke men det er ikke så nøye!

Endret av phax
Lenke til kommentar
Windows 7 har dette innebygget, superenkelt og greit.

Hva skal du printscreene? I spill bruker jeg fraps og lagrer i jpg.

 

Ja vet det, men sitter med XP på jobb pcen. :) Er hovedsakelig browservinduet og lignende jeg tar bilder av. Snagit funker faktisk veldig bra hittil. Men det er jo bare Trial versjon da.

 

magnusalex: Hvorfor versjon 5.3? Ser at 6.3 er nyeste versjon nå?

Lenke til kommentar
FSCapture versjon 5.3. Freeware og overlegent :)

Helt enig.

Det finnes programmer som er mer avanserte , men jeg faller alltid tilbake til Fast Stone 5.3

Og det er vel ingen programmer som er bedre til å ta bilde av en hel webside enn FS.

 

Enkelt å Google seg frem til installasjonsfilen.

Endret av johome
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...