Gå til innhold

Firefox mer populær i Europa


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis man kikker på bruken over en måned eller mer, ser man tydelig at bruken av IE6 går ned i helgen og spretter opp igjen på mandag. Det er antageligvis en god del bedrifter osv. som ikke har fått ut fingeren ennå ...

 

Bruken av IE7 og FF3 går derimot opp i helgene, men kan noen forklare hvorfor IE7 har en peak på lørdager mens FF3 peaker på søndager?

Lenke til kommentar
Hvis man kikker på bruken over en måned eller mer, ser man tydelig at bruken av IE6 går ned i helgen og spretter opp igjen på mandag.
Hmm, mange som ikke gjör jobben sin med andre ord?

Det kan du nok si, det er fortsatt utrolig mange tjenester som krever IE6 for å fungere. Hos oss har vi noen økonomisystemer som gjør at noen avdelinger må ha ie6 i tilegg til terminalservere.

 

Synd og skam, men

Lenke til kommentar
Folk som bruker IE6 burde blitt skutt. :)

Hehe det er nesten som om man skulle brukt Windows 98 som OS enda!

Versjon 6 kom vel i 2000(!!) om jeg husker rett.

Og folk kommer til meg hver dag og whiner på virus og treig maskin. Lurer på hvorfor...

:wallbash: :wallbash:

Min kommentar om Win98 har ingenting med da IE 6.0 kom ut. Poenget var at man brukte gammel software, og ikke noe mer komplisert enn det ;)

Lenke til kommentar

Herlig nyhet:-)

 

Nå gjenstår det omkring 10% (!!) så vil det være flere som bruker en versjon av Firefox enn en versjon av IE i Europa. Kommende FF har fått god omtale så det blir spennende å se.

 

Europa er et viktig marked så en kan trygt si at MS sitt monopol på nettlesermarkedet er borte, nytter ikke lengre å lage en nettside som bare vil fungere i IE.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...