Gå til innhold

Hvordan takler du døden?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jesus Kristus:

Jeg er oppstandelsen og livet. Den som tror på meg, skal leve om han enn dør. Og hver den som lever og tror på meg, skal aldri i evighet dø. Resten kan godt dø og dra til helvete.

 

Jesus Kristus:

Den som hører mitt ord og tror på ham som har sendt meg, har evig liv og kommer ikke for dommen, men er gått over fra døden til livet. Resten blir dømt som de skyldige de er, og straffen blir evig tortur i evig flamme.

 

Jesus Kristus:

Jeg er kommet for at dere skal ha liv og overflod, men det gikk ikke helt etter planen..

 

Johannes:

Vi vet jo at vi er gått over fra døden til livet, vi som elsker våre søsken. Den som ikke elsker, blir værende i døden. Den som dør vil elske sine søsken helt til de dør, og da vil de også gå inn i døden hvor de kan leve. Døden vil da være livet som kommer fra det å leve, etter vi har dødd og levd igjen. Det å dø er å leve, leve å la dø. Dø leve. Leve dø. Bø.

 

Paulus:

Fordi døden kom ved et menneske, er også de dødes oppstandelse kommet ved et menneske. For slik alle dør på grunn av Adam, skal alle få liv ved Kristus. Hva? Snakker jeg ikke klart nok? Åkei.. ummm.. Fordi en person var litt nysjerrig, så straffet Gud alle menneskene i hele verden for hans handlinger ved å langsomt drepe dem. Men så for å rette opp dette, så sendte han sin sønn, som egentlig var ham. Dere torturerte ham i steden for å følge det han sa, så han tilga dere. Dere dør fremdeles, MEN dere kan unngå å bli torturert for evighet hvis dere elsker ham. Og bare da. ELSK HAM NÅ DA! Sleik han på øreflippen. Grrrr... ;P

 

En eller annen person:

Jesus Kristus er veien ut av døden! Så hvis du dør og tror på Jesus 100%, så dør du ikke likevel, men du kommer til et bedre sted! Så hvorfor ikke bare ta selvmord og dermed slippe å vente? Hvorfor ta medisinene, hindre krig og så videre? Dø i dag og få 10 ekstra jomfruer på kjøpet!

 

Jesus Kristus:

Jeg er veien, sannheten, livet, vakkerhet, kjærlighet, orgasme, ekstase, det gode. Jeg er bare råtøff. Digg meg.. så kom å sett deg på fanget her. Der ja. Grrrrr... ;P

Endret av coRnflEks
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...