Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg føler meg helt død i sosiale settinger


Gjest Guest_gjest_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_gjest_*

Jeg har et ikke-eksisterende kroppsspråk. Eller, jeg har et veldig tamt, usikkert kroppsspråk. Stiv som en pinne, smiler nesten ikke, gestikulerer ikke. Jeg prøver å jobbe med mine sosiale ferdigheter, som er på et bunnivå, men er vanskelig å se for meg at jeg skal bli stort mer levende.

 

Føler meg fanget i min egen kropp og skulle så veldig gjerne "vist meg mer". Jeg er fryktelig anonym, og kan ikke fordra det.

 

Er det noe som kan komme mer etter hvert som jeg forhåpentligvis blir tryggere på meg selv? Akkurat nå virker det i hvert fall veldig fjernt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor gammel er du forresten? Du kan jo prøve å løse opp kroppen lit. Kansje dra for gardinene på rommet, sette på noe fengenede musikk og bare danse vilt på gulvet. Bare gjøre alt du vanligvis ikke tør, trenger ikke se i noe speil i starten. Aller helst dekk det til kansje ;) Dette kan være en liten øvelse for å få kjennskap til hvordan kroppen beveger seg, løser deg kansje litt opp etter en del slike kvelder, og kansje tillogmed gir deg litt rytme. Hvem vet :)

Lenke til kommentar

Kan det hende at du ikke får vist deg frem fordi du er livredd for hva andre syns om deg? Kjenner meg litt igjen i det du skriver, fra den tiden jeg var redd for hva alle andre syntes om meg at jeg aldri turte å gjøre noe ut av meg.

 

Prøv det som Christeven skriver, men ikke steng deg inne. La gardinene være fratrukket, ikke dekk til noe speil, men rett før du skal til en sosial happening, så watt opp musikken, hopp rundt, dans, slå deg løs, løs opp kropp og sjel.

Få deg selv i rett stemning, så kommer mye av seg selv. Vær litt ego, og tenk kun på hva du kan gjøre for at akkurat DU skal ha det så gøy som mulig. Drit i alle andre, det er DU som skal ha det gøy her! :)

Lenke til kommentar
Gjest Guest_gjest_*
Kan det hende at du ikke får vist deg frem fordi du er livredd for hva andre syns om deg? Kjenner meg litt igjen i det du skriver, fra den tiden jeg var redd for hva alle andre syntes om meg at jeg aldri turte å gjøre noe ut av meg.

 

Prøv det som Christeven skriver, men ikke steng deg inne. La gardinene være fratrukket, ikke dekk til noe speil, men rett før du skal til en sosial happening, så watt opp musikken, hopp rundt, dans, slå deg løs, løs opp kropp og sjel.

Få deg selv i rett stemning, så kommer mye av seg selv. Vær litt ego, og tenk kun på hva du kan gjøre for at akkurat DU skal ha det så gøy som mulig. Drit i alle andre, det er DU som skal ha det gøy her! :)

 

Det kan nok hende det ja. Ikke livredd, men jeg tenker mye på hva andre synes. Men jeg synes jeg er på bedringens vei, og har kjøpt inn klær som gjør meg langt mindre anonym. Jeg har ikke noe stort oppmerksomhetsbehov, men jeg tror det vil hjelpe på gi-faen-holdningen.

 

Jeg er i midten av 20-årene, Christeven. Prøver ut forslaget og ser om det har noe for seg.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...