Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 1. april 2009 Rapporter Del Skrevet 1. april 2009 Han har tenkt og kjøpe den her. Men så spør han meg om den er bra siden han ikke kan så mye selv.. Og jeg er ikke kjent med Phenom prosessor.. Så da spør jeg dere. Er dette en PC han kan spille BF2, CS:S, FarCry 2, World In Conflickt osv ?? Han skal bruke den mest til spilling da. Siter Lenke til kommentar
Harald The Man Skrevet 2. april 2009 Rapporter Del Skrevet 2. april 2009 Han har tenkt og kjøpe den her. Men så spør han meg om den er bra siden han ikke kan så mye selv.. Og jeg er ikke kjent med Phenom prosessor.. Så da spør jeg dere. Er dette en PC han kan spille BF2, CS:S, FarCry 2, World In Conflickt osv ?? Han skal bruke den mest til spilling da. Ser ut som en helt grei pc det der men hvis han har muligheten hva med denne? Tror nok intel sin er bedre men dette kan jo også være fordi jeg er intel fan Men er et mye bedre skjermkort som følger med i denne pakken mener jeg Harald Siter Lenke til kommentar
Harald The Man Skrevet 2. april 2009 Rapporter Del Skrevet 2. april 2009 Har laget et nytt oppsett sjekk det ut Harald Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.