Gå til innhold

Gmail Labs nå på norsk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor nevnes ikke disse nye funksjonene her, så jeg slipper å gå til ekstern lenke for å finne det ut? :)

Artikkel-"forfatteren" er en notorisk copy-paster.

 

Edit: Så det ble lagt til, men utsagnet mitt er gyldig ;)

Endret av Mosess
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-5a6f9

Det som ikke er tatt med i artikkelen er at G-mail (og Hotmail, Yahoo mail og flere) også støtter POP3.

Dermen kan man laswte ned alle mail, gjerne fra flere konti, til PC'en. Dermed har man full tilgang til _alle_ mail i _alle_ e-postkonti.

hvs som er nytt i det Google tilbyr skjønner ikke jeg. Det må i så fall være et program som automatisk setter opp POP3 mot G-mail.

Men det er det ingen nyhet i.

Lenke til kommentar
Det som ikke er tatt med i artikkelen er at G-mail (og Hotmail, Yahoo mail og flere) også støtter POP3.

Dermen kan man laswte ned alle mail, gjerne fra flere konti, til PC'en. Dermed har man full tilgang til _alle_ mail i _alle_ e-postkonti.

hvs som er nytt i det Google tilbyr skjønner ikke jeg. Det må i så fall være et program som automatisk setter opp POP3 mot G-mail.

Men det er det ingen nyhet i.

POP og IMAP er ikke eksperimentelle tjenester i Gmail og er derfor ikke tatt med i denne artikkelen som handler om at de eksperimentelle tjenestene i Gmail nå også er tilgjengelig i norsk versjon.

 

@ TAZHEL: Frakoblet modus er da tilgjengelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...