Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Problem med Windows Update - Finner ikke nettverkstilkobling


Anbefalte innlegg

Jeg er litt usikker på om dette skal postes under "Internett & Nettverk" eller under "Programvare" så beklager hvis jeg har valgt feil.

 

Problemet mitt er at jeg har reinstallert Windows XP og skal nå oppdatere maskinen i Windows Update. Jeg har Tiscali ADSL og setter selvfølgelig opp en bredbåndstilkobling som alltid skal være aktiv, og denne fungerer fint alle andre steder på nettet. Når jeg trykker på Windows Update laster den ned siden, men når jeg skal søke etter nye oppdateringer får jeg beskjeden "Ingen tilgang til Internett er tilgjengelig." Jeg velger "Prøv på nytt" men ingen oppdateringer er tilgjengelige.

 

Jeg har lastet ned SP1 av IE for å se om problemet ligger der, men det hjalp ikke. Har hørt at det er en del bugs med Windows Update, er det noen som har tips til hva annet jeg kan foreta meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er litt usikker på om dette skal postes under "Internett & Nettverk" eller under "Programvare" så beklager hvis jeg har valgt feil.

Jeg har lastet ned SP1 av IE for å se om problemet ligger der, men det hjalp ikke. Har hørt at det er en del bugs med Windows Update, er det noen som har tips til hva annet jeg kan foreta meg?

 

Er dato og årstall korret på maskinen?

Er dette feil har jeg opplevd det du beskriver.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...