Gå til innhold

Tørt hårt - trenger råd


Anbefalte innlegg

Hei!!!

 

Jeg har ganske halvlangt hår, nu sliter jeg litt med håret mitt. Håret mitt blir lett tørt etter shampo(det hjelper ikke med balsam), også blir det fort fett når jeg ikke vakser håret mitt i en par dager. Jeg har lett å få flass, noe som irriterer meg jævlig!

 

Har noen råd hvordan jeg kan fikse håret mitt?

 

Forresten trenger jeg hjelp med voks og sånt, finner ikke noe som passer meg. Renati er for klissete.

 

 

Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!!!

 

Jeg har ganske halvlangt hår, nu sliter jeg litt med håret mitt. Håret mitt blir lett tørt etter shampo(det hjelper ikke med balsam), også blir det fort fett når jeg ikke vakser håret mitt i en par dager. Jeg har lett å få flass, noe som irriterer meg jævlig!

 

Har noen råd hvordan jeg kan fikse håret mitt?

 

Forresten trenger jeg hjelp med voks og sånt, finner ikke noe som passer meg. Renati er for klissete.

 

 

Takk

 

----------------------------------------------

hei,jeg hadde akuratt samme problem for et år sida.det er svært viktig at du bruker enten oliven eller kokos olje(finnes olje uten duft å) litte gran på håret hverdag.da problemet er løst,men du må vaske håret for du lege deg på kvelan.

prøv det :thumbup: lyke til :thumbup:

Lenke til kommentar

Du snakket om voks..

Hvis du har halvlangt, er paste veldig deilig. Da er det ikke stivt og hardt, men føles deilig samtidig som det holder seg på plass.

Den fra Swartskopf (aner ikke hvordan det skrives) er veldig god! Prisen er ikke ille og det er mye i en tube.

Bør prøves! :thumbup:

Lenke til kommentar

Man må være veldig snill med hår som har lett for å bli tørt. Jeg vet ikke hvordan du behandler det, men prøv å unngå varmebehandling, som føning og rettetang. Og om du er absolutt nødt, så bruk varmebeskyttende hårprodukter først. Det er også lurt å tenke over hvilken temperatur du har på vannet når du vasker håret, for varmt vann sliter selvsagt også på håret mer enn kaldere vann gjør.

 

Jeg vil også anbefale deg å bruke balsam uansett, og gjerne en hårkur innimellom. Hårkurene du kjøper hos frisøren er nok de beste, pluss at de kan anbefale deg noe for din hårtype.

 

Når det gjelder shampo og balsam, vil jeg anbefale på det sterkeste å gå på The Body Shop, og kjøpe deres Ginger shampoo. Den er mot tørr hodebunn, og gir samtidig blankt hår, og jeg merket selv at håret ikke ble fett like fort som med andre shampoer. Til denne skal man bruke deres olivenbalsam.

 

Det er i hvert fall mine råd =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...