Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

vet ikke hva jeg skal gjøre.


Gjest faenihelvete

Anbefalte innlegg

Gjest faenihelvete

hei. er på vg1, skal ha framføring. dette er 3. gang jeg får et prosjekt å framføre. har fortalt problemet med lærer, å jeg sliter med sterk angst. dette blir da enda verre om jeg skal stå foran hele klassen å snakke. kontaktlærer har snakket med lærer i dette faget, å sier at jeg skal si ifra om jeg ikke klarer å framføre, å at jeg da skal slippe framføring.

 

nå veit jeg ikke hva jeg skal gjøre. sist gang spurte hun meg "kan du ta litt om ***** " , så sa jeg først nei, men da sa hun(lo t.o.m) "du får ta 3 faktalinjer da" gjorde dette, men ble helt glodvarm i trynet, skikkelig kvalm.

 

nå gjør hun dette igjen, enda til hun vet at jeg sliter noe jævlig med det der. har tidsnok med å sitte i dette klasserommet, å vi er 10 stykker.

 

hva skal jeg gjøre? hater å snakke med henne om det, for det eneste hun gjør er å le, å forståelse får jeg ikke. har stukket av en gang før vi skulle framføre, men da sa kontaktlærer at det var feil måte å gjøre ting på.

 

lurer på å slutte, evt. bare si til lærer at jeg kommer til å være i alle timer untatt hennes timer.

 

noen som har råd? er helt uaktuelt å framføre, fordi jeg sliter såpass fra før av at det ville bare gjort ting verre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
trenger hjelp litt fort, må vel si noe idag regner jeg med? idag jeg har fått oppgaven. like før jeg gjør noe dumt :|

 

Det eneste jeg kan garanterer deg er at å slutte ikke vil gjøre det noe bedre. Om du går å snakker med rektor/inspektør så kan de hende dere finner en løsning. Om du absolutt ikke vil framføre så er det opp til deg, men det er ikke vits å lage noe stort drama med læreren om dettte. Jeg villa ha snakket med mor og far, og inspektør eller rektor.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest

har snakket med de, de sa at dette var noe jeg skulle sleppe om jeg ikke klarte det. men det er denne læreren som ikke er med på det, men sier noe annet til kontaktlærer.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest
Du får ikkje ta framføringen bare med læreren da? Det var en mulighet når eg gjikk på skulen i fjor.

jo, har prøvd å spørre om det, gikk en gang, var jo mye bedre, litt ekkelt, men mye bedre. men denne gangen er det noe alle skal ha. lære om. vi skal ha prøve om det etterpå. faen faen faen.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest
:ermm: ok, men kjenner dem ikke :( ikke en eneste av de :( har ingen venner på denne skolen, er som å holde et foredrag for noen helt fremmede. de er fremmede. selv om jeg har gått her med dem i nesten et skoleår, så kjenner jeg dem ikke. gruer meg til det her. takk for hjelpen, hmmmm.
Lenke til kommentar

Prøv å bruk det til din fordel, hvis det ikke er venner av deg, og du sannsynligivs ikke kommer til å bruke noe tid sammen med dem i fremtiden uansett kan du jo "ta deg lov" til å feile foran dem uten at det gjør like mye som om det var noen du virkelig brydde deg om hva mente. Prøv å bruk dem for det det er verdt mens du er på skolen så du blir så godt rusta som mulig for fremtiden.

Endret av Daily-Drifter
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...