Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hun liker meg, men..


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Greia er en jente som jeg vet liker meg. Hun har sagt at jeg er veldig kjekk, og hun har også sagt at hun vil komme hjem til meg. Jeg syns hun også er veldig søt.

Jeg er 1 år eldre enn hun. Hun går i 3. klasse, mens jeg har et friår.

Vi gikk på samme skole, men snakka aldri meg hverandre der, visste det ikke før nylig at hun likte meg

Vi har avtalt å møtes, neste gang jeg er i byen, men er usikker på hva vi skal finne på?

 

Jeg vet hun jogger endel, og det gjør jeg å. Muligheter for "joggedate" ??

 

Forslag til andre ting?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Og du babler om joggedate?! Nei, be henne med deg hjem du, dere kan lage noe mat og se en film eller noe sånt.

Joggedate? da får man ikke pratet ;)

 

???

 

Jeg tror en "joggedate" kan være ganske så romantisk, bare man gjør det riktig. Ta henne med på en joggetur rundt et vann eller et annet romantisk område (pass på at det er fint vær!!). etter en liten økt, finner du en fin plass hvor dere kan slappe av og prate om løst og fast til sola går ned (pluss hvis du har gjemt en pikknikk kurv der på forhånd) :yes:

 

er det bare meg som tror dette kan bli romantisk??

Endret av Yahoo
Lenke til kommentar
Og du babler om joggedate?! Nei, be henne med deg hjem du, dere kan lage noe mat og se en film eller noe sånt.

Joggedate? da får man ikke pratet ;)

 

???

 

Jeg tror en "joggedate" kan være ganske så romantisk, bare man gjør det riktig. Ta henne med på en joggetur rundt et vann eller et annet romantisk område (pass på at det er fint vær!!). etter en liten økt, finner du en fin plass hvor dere kan slappe av og prate om løst og fast til sola går ned (pluss hvis du har gjemt en pikknikk kurv der på forhånd) :yes:

 

er det bare meg som tror dette kan bli romantisk??

 

Jeg ville hatt en hyggelig middag med en film på første date. Det er på første date grunnlaget ligger, jogger man får man ikke pratet så mye sammen. Men det er nå min mening :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...