Gå til innhold

Har united-tråden tapt seg? Burde ting være annerledes


Anbefalte innlegg

Godt at noen endelig tok opp saken.

Å bli moderert av sine egene (dømt av sine likemenn) tro jeg ville hatt en god virkning.

 

Egene minimods, Unitedsupportere i United-tråden, Liverpoolsupportere i This is Anfield. Disse har rett til sletting og utestegning i sine tråder, og lager ekstra regeler om nødvendig. Antall etter behov, noenlunde lik moderering er det viktigste.

Dette som et supplemang.

 

Men har lite tro på at noe blir gjennomført på diskusjon.no som fører til at det blir postet færre poster her.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En liten viktig ting, det er bare 25 brukere som har over 500 innlegg i tråden. Det vil si at vi ikke er spesiellt mange aktive - og om alle tenker seg om så vil nivået heves.

 

Det har skjedd siste to ukene iallefall, etter denne tråden ble opprettet og en del av dere har fått diskutert :).

 

Det å ikke diskutere med de som "spammer" hjelper også på, da dere vil oppdra de nye og ferske i tråden til å oppføre seg bra. Man følger "gamlegutta".

 

Og, jeg har ikke sagt at vi ikke skal ha regler PUNKTUM. Om flertallet ønsker at X ikke skal være lov, så vil X ikke være lov i en aktuell tråd :).

 

Det optimale var jo om vi ikke behøvde flere tråder osv. At alle var mest mulig fornøyd med tingenes tilstand. Vi får jo se.

Lenke til kommentar
Det optimale var jo om vi ikke behøvde flere tråder osv. At alle var mest mulig fornøyd med tingenes tilstand. Vi får jo se.

Helt klart, og som du sier så har jo nivået blitt betraktelig bedre etter at denne tråden ble opprettet og vi har fått diskutert. Men selvsagt, LITT tull må man jo ha :p

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
Dessuten så går alltid ting for mye off - topic her, og nesten alle svar er på en linje.

Når du først lager en tråd om det, så synes jeg du også burde holde deg unna off-topicen.

 

Synes det er tragisk at dere går rundt og diskuterer andres utestengelser. Hvor mange ganger har ikke Alastor og co. sagt i United-tråden at man _ikke_ skal diskutere nettopp dette? Er man uenig, så burde man ta kontakt med moderatoren det gjelder, eller brukerombudet. Det er faktisk slike innlegg som ødelegger en ellers fin og hyggelig tråd. Mange fine diskusjoner i tråden, men når man begynner å diskutere andres brukers utestengelser, så begynner det å bli latterlig. I stedet for å føre tråden på rett spor igjen, valgte dere å fortsette off-topicen. Hva er vitsen i å poste innlegg som "jeg må poste her, selv om moderatorene sletter disse innleggene om 5-10 minutter..."?

 

Forumet er et tilbud, ikke obligatorisk. Greier man ikke å følge reglene, så er det bare å pakke sakene og forlate stedet.

Lenke til kommentar

Jeg trodde virkelig ikke at det var du som skulle poste et slikt innlegg, Latias da du kanskje er den som skriver flest innlegg for å bare øke postcounten og i tillegg har de som oftest ingen nytteverdi. Hvis du har flere problemer med meg så er jeg tilgjengelig på PM fremfor å trekke frem tråder som er flere måneder gamle bare for å gå på personangrep. Hvis du ønske å fortsette dette så send som sagt en PM.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...