Gå til innhold

Har united-tråden tapt seg? Burde ting være annerledes


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel Latias, du poster 37,6 innlegg per dag :p

Går nedover nå. Har gått nedover fra 38,6 tror jeg det var.

 

Målet er å være under 30 innlegg pr. dag innen sommerferien begynner. :p

Og jeg er småflau over at jeg poster så mye på forumet? :p

 

Nei dette var OT.. Ikke noe moderatoremne her i gården gitt. :p

Lenke til kommentar
Er det mange her inne som tenker på bli moderator?

Ikke for å være negativ, men jeg tror de fleste som er aktive i disse trådene er altfor unøytrale. Alastor pleier å være flink, men er jo grenser for hva han kan ta da. Håper virkelig styret ser etter noen som klarer å moderere uten sitt lags briller.

Takk for tilliten, men jeg er langtfra perfekt.

 

Uansett, problemet med det å være "nøytral" ang fotballag er at det som regel kommer hånd i hånd med ingen interesse eller forståelse for fotball.

 

Derimot tror jeg flere moderatorer med flere ulike favorittlag vil være en kilde til større nøytralitet og legitimitet :).

Lenke til kommentar

Jeg ser egentlig ikke på fargede briller som noe problem så lenge vi får moderatorer som klarer å moderere etter retningslinjene, og ikke etter rivalisering. Wh1te f.eks klarer jo å moderere helt fint synes jeg til tross for at han heier på Liverpool. Jeg kan ikke huske at han har diskriminert på noen måte, ei heller Alastor. Uansett så må man jo søke, og jeg regner med at de ikke gjør hvem som helst til moderator.

Lenke til kommentar
Derimot tror jeg flere moderatorer med flere ulike favorittlag vil være en kilde til større nøytralitet og legitimitet :).

 

 

Hvorfor ikke bare ta en som er fan av dem alle. Nå var jeg litt stygg føler jeg :wee:

 

 

 

Skal vel sies at nå gjør vel både du og Wh1te en god jobb inne i disse to trådene, selv om de til tider sikker gjør at dere må jobbe "overtid" for å rydde unna all driten. Men jeg sitter vel med følsen av at det har blitt litt bedre etter en periode tidlig på vinteren hvor spesielt United tråden ble brukt som en fylleprate/off topic delen av forumet hver kveld og det bare var dritt som ble skrevet der, selv om det ennå er en del useriøse innlegg til tider så har det blitt bedre.

 

VG-live under kampene er også noe jeg bryr meg fint lite om, siden jeg faktisk sitter å ser kampen og ikke føler trangen til å løpe til pcen vær gang det scores et mål. Men blir jo like imponert når det er 8-10 sider med JA!!! ROONEY når man skal inn etter kampen, men jeg går uansett ikke igjennom de sidene etterpå.

Lenke til kommentar

Nå har jeg ikke lest alle innleggene, men i det store og det hele kan jeg bare si at jeg er helt enig med deg Wisbatov. Nivået i tråden jeg en gang startet har falt fryktelig denne sesongen, noe som er virkelig synd å se. Det er ikke mer enn et drøyt år siden TIA og United-tråden var omtrent like store. Nå skiller det nesten 17000 innlegg. Dette viser til en ekstrem spamming f.o.m serieinnspurten i fjor og frem til i dag. Jeg ønsker ikke å nevne navn, men flere av de verst spammerne har allerede skrevet i denne tråden. Det er synd at de skal blir slik. Under kampen i dag hadde jeg et par korte innlegg selv, men i utgangspunktet ønsker jeg en debatt om laget i mitt hjerte, hvor både innlegg og motsvar overstiger et par ord.

 

For et par måneder siden vurderte jeg sterkt å sende en anmodning til moderatorer om å stenge hele tråden. Under den perioden var nivået på innleggene rekordlavt, og jeg fant ingen glede i å lese tråden. Vurderte også å sette opp regler for en ny og forbedret tråd, noe jeg ikke gjorde, men kanskje burde gjort. Etter denne perioden har nivået bedret seg en del, men det er fortsatt alt for mye unødvendig tull.

 

Det aller verste er den uprovoserte mobbingen av et motstanderlag i deres egen tråd. Ingen kan forvente at Liverpool behandles med respekt i en tråd som er dedikert til Manchester United, men når man er inne i TIA er man på deres område, og det bør respekteres. Selvsagt er det lov med noen småstikk, f.eks etter at Liverpool slo United 4-1, men det får være måte på. Både på dette området og i tråden generelt syns jeg at Liverpool-supporterne fremstår på en mye bedre måte.

 

Jeg vet ikke hvordan interessen er for å starte en ny United-tråd. Burde det eksistere to, hvorav en har strengere regler, burde den nåværende stenges og en ny opprettes, eller fungerer situasjonen slik som den er?

Endret av GBD
Lenke til kommentar

Intresant innlegg der GBH.

Nå er jeg ikke United-supporter så vet ikke om jeg har stemmerett i denne saken,men jeg hadde stemt for seriøs opprydding,og evt starte ny tråd.

 

Kunne jo bare skiftet navn på denne tråden egentlig. Mer seriøs diskusjoner i denne tråden på 4 sider enn 1000 sider på United-tråden.

 

Edit: Må bli mye bedre selv når jeg er i United-tråden. Det innrømer jeg glatt.

Endret av Danielzu
Lenke til kommentar

Tror jeg vil sette opp en vote om en egen kamptråd for united-kamper etterhvert (en felles, ikke en ny pr kamp..), og se om dere brukere ønsker dette.

 

Men den vil komme etter påsken, da folk er på ferie nå og aktiviteten er lavere. Ønsker at alle skal bidra.

 

Hva mener de som diskuterer i denne tråden om dette?

Lenke til kommentar

Det blir jo opp til brukerne, igjen.

 

Poenget mitt her er at det ikke er JEG som skal bestemme at "nå gjør vi det sånn". Om folk er misfornøyde, så må det settes opp konstruktive og gode forslag, og majoriteten av den aktuelle brukergruppen må ønske denne endringen.

 

Jeg har kun rammeverket. Dere må komme med innholdet. Ikke spør hvordan ting vil bli, fortell meg hvordan dere vil ha det :)

Lenke til kommentar

Kan man ikke bare bruke fotballkafe'n da?

Var det ikke derfor den tråden ble stiftet?

 

And I qoute: ''Dette forumet trenger en skravletråd! Og, den skal dere få her og nå . Intensjonen er enkel, i denne tråden snakkes det om alle kamper som går, hvordan det går og ikke går med ulike lag, mål som scores osv - altså ALL generell fotballprat som ikke passer inn i ditt eget lags egen tråd!''

 

Smått unyttig at formet skal dedikere enda en tråd til spammer'ne

Endret av Danielzu
Lenke til kommentar
Det blir jo opp til brukerne, igjen.

 

Poenget mitt her er at det ikke er JEG som skal bestemme at "nå gjør vi det sånn". Om folk er misfornøyde, så må det settes opp konstruktive og gode forslag, og majoriteten av den aktuelle brukergruppen må ønske denne endringen.

 

Jeg har kun rammeverket. Dere må komme med innholdet. Ikke spør hvordan ting vil bli, fortell meg hvordan dere vil ha det :)

Nå var ikke spørsmålet bare til deg heller da, selv om det kanskje var formulert litt sånn.

 

Er i utgangspunktet positiv til en kamptråd, men er litt skeptisk til om vi klarer å skille godt nok mellom den og United-tråden. Men jeg syns det er verdt et forsøk i hvertfall :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...