Gå til innhold

Har united-tråden tapt seg? Burde ting være annerledes


Anbefalte innlegg

Kan ikke være lett å være fotball-moderator nei. Er vel kun to (alastor og White)

 

Angående feiring,snakking i kampen er det vel greit men,når det går over 5-6sider med

''FIIIIIIIIIIIIIIIIIIIITTTEEE JAda jippi og promp'' så blir det formeget.

Noe annet jeg reagerer på i united-tråden er hvor ofte man diskuterer andre lag i negativ favør. Ord som Loserpool,Divard,osv finner man ofte i United-tråden.

Liverpool\chelsea-kampene diskuteres også mens de spiller.

 

Var en kamp(liverpool-city tror jeg) det ble brukt 7(!) sider på kun den kampen,som var mer enn i TIA-tråden.

Holdningen at ''det er vår tråd,da har vi lov å si slemme ting om andre lag'' mener jeg kan fjernes.

 

Man vet jo at Liverpool-gutta ferdes i United-tråden og vica versa,så det ER jo provosering.

Endret av Danielzu
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er også den holdningen nå. Det at man bare skal la moderatorene gjøre jobben sin, og ikke bry seg, da kan man heller rapportere. Faktum er at moderatorene ikke kan sitte og moderere United - tråden 24 timer i døgnet, og innleggene (Rooney er best, Ronaldo er best, resultat, spam med ordet united) bryter vel egentlig ingen regler og da synes jeg det virker helt idiotisk.

 

 

Tenkte igrunn mest på de klare regelbruddene... Da det med at moderatorene måtte få ordne opp var ment til disse innleggene.

Lenke til kommentar

Jeg hadde min tid med unødvendig posting o.l. i oktobertiden tror jeg det var og jeg ser nå hvor dumt det var. Jeg har rett og slett gitt opp å diskutere noe saklig her på diskusjon mtp. Utd da det blir nesten som at flere brukere poster MER om unødvendige ting med unødvendige smileybruk ENN ting som faktisk betyr noe. Virker nesten som at det er "kjedelig" for noen brukere å poste om saklige ting som de virkelig mener (og bryr seg om) og at spampostene med ren bullshit (seriøst, bullshit) er det som er det gøye og dominererende.

 

Det er rett og slett latterlig å komme hjem og lese hva som er skrevet spesielt i Utd tråden til tider, og man merker at man savner de tidene i fjor som jeg hadde med noen av brukerne som var aktive og til og med de postene som ikke var så fantastiske innholdsmessig var ihvertfall interessant å lese og ikke virket som de bare ble postet for postcount osv. Enig med Points, RC har en fin regel der man må få lov til å poste blant de "virkelige" brukerne av moderatorene etter man har vært gjennom en "newbie forum" først, kunne ha hjulpet her men ser det ikke for meg så.

 

Takker ihvertfall Wisbatov for å ta initiativet og nevne det i større grad da jeg ikke har giddet å gjøre det en gang selv om jeg har hatt lyst. Må si en ting angående "VG Live opplegget"; jeg syns faktisk det er ganske greit for man å gå inn i egen tråd og feire et mål scoret og klage på mål imot osv. under kampen som "JAA FAEN SÅ HERLIG AV ROONEY" osv., det er jeg faktisk helt med på. Men å gå inn i ANDRE SINE TRÅDER og skrive "1-0 Adebayor" i Arsenal tråden f.eks, og bidrar ikke med noe annet (de som gjør det vet hvem de er), nei det syns jeg rett og slett er latterlig. Det er utrolig provoserende og når man gjør det motsatte i f.eks Arsenal tråden og skriver, "Oi, 1-0 til Newcastle" med en ekkel "dontgetit" smiley eller whatever. Fy faen, går det an?

 

Jaja, vi får se om alt dette kan fikses eventuelt. Ser ut som litt av en "lost cause" nå for tiden. Har vært ganske ille en stund nå, men de som holder på får kose seg så lenge.

Lenke til kommentar
Virker som en "ny" generasjon har tatt over tråden. Hvor er de som pleide å poste en god del? NightKeeper må spre pessimismen sin og The Game må få lov å komme inn igjen!

 

Akkurat, det er det som er problemet. Men det sier jeg som var "med" på den gamle generasjonen, de nye syns sikkert det er helt greit. Trist, men sant.

Lenke til kommentar
Virker som en "ny" generasjon har tatt over tråden. Hvor er de som pleide å poste en god del? NightKeeper må spre pessimismen sin og The Game må få lov å komme inn igjen!

Akkurat, det er det som er problemet. Men det sier jeg som var "med" på den gamle generasjonen, de nye syns sikkert det er helt greit. Trist, men sant.

Jeg går vel inn under som den "nye" generasjonen, og jeg syns for all del det ikke er greit. Deler synet til dere andre her inne 100 prosent (kudos til wisbatov for å sette i gang denne diskusjonen forresten).

 

Litt vanskelig å gjøre noe med, da de dette gjelder egentlig ikke begår noe regelbrudd siden United på en eller annen måte er involvert i ca 95% av tilfellene. Det beste hadde vært om vi gikk i oss selv og går igjennom innleggene våre minst en gang før vi poster dem og ser om de bidrar til diskusjonen. Hvis det ikke er tilfellet kan en like så godt la være å poste. En annen mulighet er om noen skriver en velformulert, hyggelig og vennlig PM til de det gjelder og ber dem om å enten ta seg en liten pause fra forumet, eller tenke over hva de virkelig vil oppnå her. Er det for å føre en god diskusjon med mot- og medsupportere, eller vil du bare ha noe å gjøre i fritiden? Hvis svaret er sistnevnte bør de kanskje finne seg noe annet å holde på med. Er det førstnevnte er de velkomne sålenge de gjør sitt beste.

 

Husker godt da NightKeeper, Manx, The Game, Hyrlen, Raste, Fakey og co (beklager til de som føler seg glemt) var aktive her i større grad enn det de er nå. Selvfølgelig var det useriøsitet da også, men den var på et høyere nivå enn det som har vært tilfelle i det siste, hvis dere skjønner hva jeg mener. Det var også mye av grunnen til at jeg registrerte meg her (det var jo etter det det skle ut, tilfeldig?). :)

 

Til slutt vil jeg trekke litt paralleller til fotballens verden. Vi unge har årene foran oss og masse av tid til å utvikle oss på. Evans spiller ikke strålende hver kamp han heller, men han har potensiale. Det håper jeg de rutinerte her inne ser i de bukerne som er "up and coming" her inne også. Når Evans får tid på seg kan han bli en klassestopper. På samme måte kan flere her inne bli klassedebattanter. De mest saklige/seriøse her inne var ikke perfekte fra dag en de heller. Men så er det jo noen toget har gått for også, litt på samme måte som f. eks. Nani. De får bare stå på og gjøre sitt beste (der ble sammelikningen med Nani litt feil), og heller minske innleggsfrekvensen en smule.

 

Edit: Og ja, stemmer for at Game for komme inn i varmen igjen.

 

Edit 2: Stiller meg også bak forslaget om kamptråder. Verdt et forsøk i hvertfall.

 

Edit 3: Crappy formulering.

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar
Gjort mye tull jeg også. Særlig ved juletider da vi pratet skjit til langt på natt. Men det er annerledes nå. Nå er hele tråden gjennomsyra av korte, tøysete innlegg.

 

Og det tullet var på en måte "smart" og interessant for alle på en veldig forskjellig måte. Alt var så koselig og bra før, til og med kjeftingen vi fikk av moderatorne osv. Nå er det bare så jævlig irriterende å lese tråden, føles poengløst ut i motsetning til før. Og ja, D'Amico, du er ikke en av de som bidrar til det som jeg hadde kalt for "de verste".

Lenke til kommentar

Fotballpuben er vel en litt sånn usaklig tråd der alt relatert til fotball skal kunne diskuteres? Jeg fikk iallefall inntrykket av det til å begynne med. Jeg tror forresten ikke at folk godt oppe i tyveårene kan bli klassedebattanter når de skriver tøyseinnlegg.

Lenke til kommentar
Fotballpuben er vel en litt sånn usaklig tråd der alt relatert til fotball skal kunne diskuteres? Jeg fikk iallefall inntrykket av det til å begynne med. Jeg tror forresten ikke at folk godt oppe i tyveårene kan bli klassedebattanter når de skriver tøyseinnlegg.

Det var mitt inntrykk også.

Lenke til kommentar
Jeg tror forresten ikke at folk godt oppe i tyveårene kan bli klassedebattanter når de skriver tøyseinnlegg.

Det tviler jeg også på, så får håpe de tar til seg det som har blitt skrevet i denne tråden og skjerper seg litt, eventuelt mye.

 

Er forøvrig interessert i å høre en mods/admins tanker om kamptråd-forslaget.

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...