Gå til innhold

Har united-tråden tapt seg? Burde ting være annerledes


Anbefalte innlegg

Jeg har bare lyst til å skrive et lite innlegg nå:

 

Skjerp dere

Jeg diskuterte dette på msn i går med en annen diskusjon.no bruker og jeg må faktisk si at jeg deler det samme synspunktet som han. Nivået i denne tråden og til tider TIA tråden har blitt latterlig lavt. Jeg forstår at mange her inne er i 13 og 14 års alderen, men det går faktisk an å la være å skrive innlegg der nivået er latterlig lavt. Jeg skal unngå og gå inn på navn da de fleste som poster korte og tilfeldige unødvendige innlegg for å øke postcounten sin vet hvem det gjelder (Hvis du har en kommentar til det så bare ta det på PM, så slipper man å spamme tråden). Det går an å unnlate og skrive innlegg der poenget stort sett er å irritere rivaliserende supportere. Det er ikke tøft å skrive "(Klubblag) suger" osv. Det er heller ikke nødvendig å konstant skrive VGLIVE her inne da de fleste av supportere sitter å ser kampen. Da kan man heller komme med en oppsummering når kampen er ferdig. Det er forferdelig irriterende å sitte å lese 5 innlegg der to personer sitter å skriver det samme inn i tråden. Jeg har selvsagt ingen makt, og jeg kan ikke nekte dere å fortsette som dere gjør, men takket være disse innleggene har flere og flere seriøse forumbrukere sluttet å besøke disse trådene, nettopp fordi nivået har falt betraktelig den siste måneden eller to.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du leser gjennom de ti siste sidene i denne tråden så skjønner du hva jeg snakker om. TIA tråden f.eks holder et høyere nivå enn denne tråden. Arsenal tråden er kanskje den beste. Det er greit med et par innlegg under kamp (selvom jeg strengt talt ikke skjønner at alle gidder å sitte med pcen under kamp, da hadde jeg nok ødelagt den på et eller annet vis), men når du skal sitte 1 - 0, 2 - 0, 2 - 1 på Academy og Reservelagskamper så blir det irriterendes. Dessuten så går alltid ting for mye off - topic her, og nesten alle svar er på en linje.

Lenke til kommentar
Hvis du leser gjennom de ti siste sidene i denne tråden så skjønner du hva jeg snakker om. TIA tråden f.eks holder et høyere nivå enn denne tråden. Arsenal tråden er kanskje den beste. Det er greit med et par innlegg under kamp (selvom jeg strengt talt ikke skjønner at alle gidder å sitte med pcen under kamp, da hadde jeg nok ødelagt den på et eller annet vis), men når du skal sitte 1 - 0, 2 - 0, 2 - 1 på Academy og Reservelagskamper så blir det irriterendes. Dessuten så går alltid ting for mye off - topic her, og nesten alle svar er på en linje.

 

Delvis enig med deg Wisbatov. Under kamper burde det være lov til å kjøre slike korte innlegg. Men ellers bør vi holde et høyere nivå. I den siste tiden har det uviklet seg slik at jeg ikke gidder å lese i tråden når det ikke er kamp. Jeg vet at de fleste innleggene er bare slike korte innlegg om ting som ikke interesserer meg det spor.

Lenke til kommentar
Jeg har bare lyst til å skrive et lite innlegg nå:

 

Skjerp dere

Jeg diskuterte dette på msn i går med en annen diskusjon.no bruker og jeg må faktisk si at jeg deler det samme synspunktet som han. Nivået i denne tråden og til tider TIA tråden har blitt latterlig lavt. Jeg forstår at mange her inne er i 13 og 14 års alderen, men det går faktisk an å la være å skrive innlegg der nivået er latterlig lavt. Jeg skal unngå og gå inn på navn da de fleste som poster korte og tilfeldige unødvendige innlegg for å øke postcounten sin vet hvem det gjelder (Hvis du har en kommentar til det så bare ta det på PM, så slipper man å spamme tråden). Det går an å unnlate og skrive innlegg der poenget stort sett er å irritere rivaliserende supportere. Det er ikke tøft å skrive "(Klubblag) suger" osv. Det er heller ikke nødvendig å konstant skrive VGLIVE her inne da de fleste av supportere sitter å ser kampen. Da kan man heller komme med en oppsummering når kampen er ferdig. Det er forferdelig irriterende å sitte å lese 5 innlegg der to personer sitter å skriver det samme inn i tråden. Jeg har selvsagt ingen makt, og jeg kan ikke nekte dere å fortsette som dere gjør, men takket være disse innleggene har flere og flere seriøse forumbrukere sluttet å besøke disse trådene, nettopp fordi nivået har falt betraktelig den siste måneden eller to.

jeg er ganske langt over 13-14 års alderen om denne oxo er rettet mot meg. er ganske så nøyaktig 27 så, men hvis det blir for mange tørre useriøse for deg, og om dette blir for ille, anbefaler jeg deg å la være å lese her, jeg skriver det jeg føler, om jeg bryter noen regel, blir jeg informert av moderator/ å evt. blir posten slettet.

Lenke til kommentar

@Luckynr7: Jeg begynner egentlig å se nå at denne tråden er en tapt sak. Jeg så ikke alderen din før nå, men må innrømme at jeg ble overrasket, spesielt pga. nicket. Moderatorene har tydeligvis lagt seg på en slakk linje (slakkere enn før). Det burde vel egentlig bli slått hardere ned på da det heter diskusjon.no og ikke prate.no, men hvis man bare skal skrive det man føler hele tiden så kommer jeg nok også til å droppe denne tråden i fremtiden. Admins burde egentlig bare vite at de mister mange verdifulle brukere når de lar trådene bli sånn her.

Lenke til kommentar

Whinere? Bare fordi man ikke liker å lese gjennom korte innlegg som ikke har noe med United å gjøre annet enn "Håper jeg ser sønnen til Rooney på OT om 14 år håhå!" og helt usaklige ting som hva man spiser. Det går an å holde et visst nivå på innleggene og jeg føler United tråden har blitt gitt opp av moderatorene også etter at de gang på gang har måttet slette sider med innlegg. Det har jo nesten blitt gitt frie tøyler i United tråden nå. Jeg håper en moderator/admin velger å svare på denne tråden.

Lenke til kommentar

Wisbatov, enig. Det har blitt en chattråd istedenfor en tråd hvor der man kan diskutere om klubben sin. Håper at vi skjerper oss og blir mer mordne etterhvert :)

 

Problemet vårt i her er jo at når en "fjortiss" spammer og blir etterhvert moden, da kommer det to nye og overtar rollen. Når de to har blitt modne, da kommer det enda fire nye. Og så videre.

Lenke til kommentar

Det er dumt at de få skal ødelegge for alle andre. Jeg skriver i TIA/United-tråden, da det er interessant å få synspunkter på endel ting, samt at enkelte diskusjoner dukker opp der (som ikke dukker opp i Chelsea-tråden).

 

Jeg er enig med at Arsenal-tråden holder en seriøs profil, det samme gjelder Chelsea-tråden. Som Danielzu sa engang: "De i Chelsea-tråden er så seriøse at de nesten ikke poster" (fritt etter hukommelsen). Det er spam i disse trådene også, men langt mindre enn i TIA og United-tråden. Når to sider er fylt opp med stillingsresultater alle vet fra før og den neste siden er full av "omg, rooney is tha best ewwa o ronaldo oxo, blir jeg lei. Dette er synd, for innimellom tulle-postene er det ofte noen godbiter.

Lenke til kommentar

Blaargh, mistet en meget lang post, men i korte trekk:

 

- Det er fullstendig unødvendig å poste under kamp, spesielt innlegg med flere utropstegn er totalt uinteressant for meg å lese. Jeg gir en god faen i hvor glad eller sur du er, og det å nærmeste sjikanere spillere for feil de gjør er bare helt latterlig. Jeg blir lei av å lese slike innlegg, og leser/poster derfor sjeldent i tråden. Noe som er unødvendig tungt, men som uttøves med ordentlig hell på united.no-forumet er rett og slett å opprette alternative kamptråder, og da kan de som har interesse av å lese om andres utbrudd lese de trådene, mens de som faktisk er interessert i diskusjon rundt kampen kan lese det.

 

- Nivået falt betraktelig etter at to spesifikke brukere forsvant, de som har vært der en stund vet hvem jeg snakker om, men såvidt jeg vet leste jeg i United-tråden at man ikke skulle diskutere person her.

Lenke til kommentar

Legger denne i mine innlegg da det er interessant å lese.

 

Er enig at det er enkelte brukere i tråden som spammer helt ekstremt til tider og de veit godt hvem det er. Jeg leste tråden mye mer før enn nå og det er fordi det er noen som spammer ned tråden med absolutt alt mellom himmel og jord. Kjipt, men sant.

Lenke til kommentar

Ser ikke problemet med å "juble" osv udner kamp. Diskutere enkelthendelser osv for de som har interresse av å se kampen mens de sitter med pc'en.

 

Men kanskje kamptråder kunne vært en løsning.

 

Alle her inne kommer med piss av og til. Eg skal være mann nok til å innrømme at langt fra alt er fornuftig. Men litt må man tåle.

 

Kan til en viss grad være enig i at modereringen har vært mye mindre i det siste. Rapporterer man et innlegg tar det ofte lang tid før noe skjer, og i mellomtiden har veldig mange svart på innlegget og det lager rot i tråden.

 

Vi som bruker tråden bør bli flinkere til å la være å svare på innlegg, og heller bruke rapportknappen.

Lenke til kommentar

Det er også den holdningen nå. Det at man bare skal la moderatorene gjøre jobben sin, og ikke bry seg, da kan man heller rapportere. Faktum er at moderatorene ikke kan sitte og moderere United - tråden 24 timer i døgnet, og innleggene (Rooney er best, Ronaldo er best, resultat, spam med ordet united) bryter vel egentlig ingen regler og da synes jeg det virker helt idiotisk. Jeg husker for litt siden hvor fort moderatorene var ute med advarslene, men nå kommer de aldri, og det har virkelig blitt en chattetråd. Jeg vet iallefall at jeg ønsker meg at moderatorene legger lista litt høyere. Det skal jo ikke diskuteres person i denne tråden, men de det gjelder bør kunne skjerpe seg.

 

Jeg håper Alastor kan gi et svar i denne tråden da han stort sett er den moderatoren som er mest i United - tråden.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...