Gå til innhold

Refleksjon: Fra pjokk til mann


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jaja var vel ganske morsom og bra, men hvor ligger nytten i den?

jeg trudde spillverket bare var en side man får info om spill ol?

 

btw, dette er ingen negativ kommentar på noen måte, jeg bare lurer på om det ikke er noe jeg kanskje har oversett mer spillverket siden denne artikelen dukker opp? trudde som sagt at man skulle finne info om spill ol, ikke en av skribentenes "barnehistorie" om dere skjønner poenget :p hehe

Lenke til kommentar
jaja var vel ganske morsom og bra, men hvor ligger nytten i den?

jeg trudde spillverket bare var en side man får info om spill ol?

 

btw, dette er ingen negativ kommentar på noen måte, jeg bare lurer på om det ikke er noe jeg kanskje har oversett mer spillverket siden denne artikelen dukker opp? trudde som sagt at man skulle finne info om spill ol, ikke en av skribentenes "barnehistorie" om dere skjønner poenget :p hehe

 

Spillverket er en side om spill, og det betyr mer enn bare nyheter og anmeldelser. Vi starter med blanke ark, og vil følgelig også eksperimentere med diverse innhold, nå som vi har fått på plass en dyktig skribentgjeng. Følg med fremover, dette blir spennende!

Lenke til kommentar
jaja var vel ganske morsom og bra, men hvor ligger nytten i den?

jeg trudde spillverket bare var en side man får info om spill ol?

 

btw, dette er ingen negativ kommentar på noen måte, jeg bare lurer på om det ikke er noe jeg kanskje har oversett mer spillverket siden denne artikelen dukker opp? trudde som sagt at man skulle finne info om spill ol, ikke en av skribentenes "barnehistorie" om dere skjønner poenget :p hehe

 

Spillverket er en side om spill, og det betyr mer enn bare nyheter og anmeldelser. Vi starter med blanke ark, og vil følgelig også eksperimentere med diverse innhold, nå som vi har fått på plass en dyktig skribentgjeng. Følg med fremover, dette blir spennende!

 

Absolutt godt poeng som trekkes frem her. Om man vil ha en siden med kun lanseringer og spillanmeldelser, så blir det fort litt ensformig.

 

Personlig er jeg veldig glad i denne typen artikler, så lenge de er like velskrevet som det denne er.

 

Skribenten er dyktig, og jeg gleder meg stort til å lese den første anmeldelsen fra denne...

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...