Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Tatovering håndledd, over pulsåre


Gjest gjest_k

Anbefalte innlegg

Gjest gjest_k

Hei! Jeg tenker på å ta "Carpe Diem" med liten skrift, på håndleddet, over pulsåra. Noen som vet om dette er farlig? tenker da på kreft og farer når jeg må ta den pånytt for å unngå grønn-farge.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest gjest_k

hehe, ikke dumt! men det ville nok ikke sett like bra ut, i mitt hode iallefall :D

men det er jo en løsning!

 

Kom gjerne med flere gode plasser å ha den på :)

Lenke til kommentar

Jeg ville ventet i et halvt år med å ta tattoveringen. Dersom du en eller annen gang i den perioden tenker tanken "nå er jeg glad jeg ikke har den tattoveringen" så starter halvåret på nytt.

 

Når det er sagt, hvis du absolutt vil ha en:

 

 

Jeg ville sjekket hvor en klokke ville dekke på den armen og tatt det et eller annet sted under den. Hvis du da kommer i en situasjon der du ikke ønsker at tatoveringen din skal være synlig så kan du dekke den naturlig.

 

Utover det så går det nok an, man ser jo folk som dekker hele kroppen, men jeg ser og for meg at dette er et sted med tynn hud hvor det kanskje gjør mer vondt.

Endret av Ekko
Lenke til kommentar

Vel, jeg har ingen tatoveringer, men er medisinstudent. Pulsåren din? Mener du de små venene som går på innsiden av håndleddet?

Arteria Radialis og Art.Ulnaris ligger jo dypere, du kan normalt ikke se dem.

Angående tatovering: dette er jo avhengig av hvor dypt en slik tatoveringsnål går. Går den lengere inn enn 1 cm? (Hvis ja, hvorfor?)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...