Gå til innhold

Samarbeider med Spotify


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nice. Kjekt at jeg har 7digital konto fra før. :)

Prisene er sånn nesten helt ok. 68 kroner for Jim Ford albumet jeg kjøpte for en stund siden.

 

Da mangler vi bare mediacenter plugin så er spotify perfekt :)

 

Edit: NB. 7.digital selger flac også (selv om utvalget ikke er som ønskelig enda).

Endret av JKJK
Lenke til kommentar
Men tror dette aldri kommer til og bli noe av, hvem vil kjøpe musikk som er i mp3-format?

 

Har du sett salgstall på mp3 i det siste? Det er et par stykker der ute som faktisk kjøper musikk i mp3 formatet.. så dette kan funke veldig bra tror jeg. Sier ikke at jeg kommer til å kjøpe så mye selv, men tilbudet er veldig bra!

Lenke til kommentar

Slutt å bruke beyerdynamicbilde som reklame for spotify! Hvilken sammenheng har dem? Jeg er forøvrig lei av å bli minnet på at jeg ble frastjålet mine bd til 3000kr av en møkkaredneck i USA, så ha meg unnskyldt for min grinebiting :p

 

Jeg kunne dessuten aldri fantasert om å betale for en mp3-fil. Spotify funker utmerket på fest, men det er ikke noe jeg sitter og får frysninger av på ryggen med et godt anlegg. Hvis det blir aktuelt å kjøpe hele katalogen til en artist, kan jeg derimot uten tvil se nytten. Nå er det bare å få Led zeppelin, pink floyd og andre totalt obligatoriske artister inn i katalogen. Det er bare teit å skulle reservere seg mot fremtiden til musikkindustrien.

Lenke til kommentar

Den butikken så ganske rævva ut. Har ikke en gang artister som f.eks. Will Oldham. Det er elendig.

 

Det var også altfor høye priser der.

 

Dårlig.

 

Nei, takke meg til eMusic. Synes heller ikke Spotify har imponert noe særlig da det gjelder å få opp mer musikk til tjenesten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...