Gå til innhold

Playstation 3 FIFA09 Super-Cup IV


lilleru

Anbefalte innlegg

Takk for kampene, den første var et svart kapittel for min del, hadde kun en eller to sjangser, mens du overkjørte meg og satt det meste. Den andre var litt jevnere, men sprakk litt mot slutten, synes jeg hadde fortjent et litt bedre resultat, men da du fikk frispark på slutten av 1 omgang, skjønte jeg at det ikke ville gå veien allerede før du satt det. Uansett takk for god motstand, og er klar for å møte de to andre i gruppen nå hvis noen kan.

 

Takk for kampene ja. Du hevet deg i den andre kampen, men tenkte hele tiden at du ville miste litt av motet hvis jeg bare fikk det første målet. Syntes hele tiden jeg var hakket bedre, men det hele kunne ha sett annerledes ut hvis du hadde scoret først :)

Endret av steen_jadd
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Takk for kampene ja. Du hevet deg i den andre kampen, men tenkte hele tiden at du ville miste litt av motet hvis jeg bare fikk det første målet. Syntes hele tiden jeg var hakket bedre, men det hele kunne ha sett annerledes ut hvis du hadde scoret først :)

Sprakk litt da du først fikk målet ja, men synes jeg åpnet bra og hang godt med i første omgang i hvertfall, så noe framgang var det. Satser på å reise kjerringa de neste kampene :)

Lenke til kommentar
Spillet ble brutt ved 2-0 ledelse til meg etter 65 min. Skal vi fortsette fra det 65. minutt eller bare si at det ble seier til meg? Opp til deg.

 

Klar for ny kamp?

 

Vi kan si at du vant, jeg hadde nok ikke tatt igjen ledelsen fordet...

 

Sorry at jeg ble disconnecta, strømmen gikk i hele huset...

Lenke til kommentar
Spillet ble brutt ved 2-0 ledelse til meg etter 65 min. Skal vi fortsette fra det 65. minutt eller bare si at det ble seier til meg? Opp til deg.

 

Klar for ny kamp?

 

Vi kan si at du vant, jeg hadde nok ikke tatt igjen ledelsen fordet...

 

Sorry at jeg ble disconnecta, strømmen gikk i hele huset...

 

Ok, er du klar for den siste kampen?

Lenke til kommentar
Spillet ble brutt ved 2-0 ledelse til meg etter 65 min. Skal vi fortsette fra det 65. minutt eller bare si at det ble seier til meg? Opp til deg.

 

Klar for ny kamp?

 

Vi kan si at du vant, jeg hadde nok ikke tatt igjen ledelsen fordet...

 

Sorry at jeg ble disconnecta, strømmen gikk i hele huset...

 

Ok, er du klar for den siste kampen?

 

Ja

Lenke til kommentar

Kampene mot 2B'1 er ferdigspilt.

 

Kamp 1: Jeg vant 2-0 (brutt ved 65. min)

Kamp 2: Jeg vant 3-1

 

Takk for kampene. Den første kampen styrte jeg fra første stund, tror knapt jeg har sett maken til sjansesløseri i første omgang :p Du var mer med i den andre kampen og skapte et par sjanser og ikke minst et mål :)

 

Jeg er med 12 poeng videre til kvarfinale :)

post-142804-1239564812.jpg

Endret av steen_jadd
Lenke til kommentar
Kampene mot 2B'1 er ferdigspilt.

 

Kamp 1: Jeg vant 2-0 (brutt ved 65. min)

Kamp 2: Jeg vant 3-1

 

Takk for kampene. Den første kampen styrte jeg fra første stund, tror knapt jeg har sett maken til sjansesløseri i første omgang :p Du var mer med i den andre kampen og skapte et par sjanser og ikke minst et mål :)

 

Ja, jeg hadde 5 folk i forsvar i den første så det var ikke så rart at jeg ble litt daff i angrep, men i den andre hadde jeg 4 folk i forsvar og syntes egentlig det gikk greit i forhold til at jeg suger i forsvar :p Jeg burde satt et mål til med den ene kjempesjansen etter 6-7 minutter eller noe.

 

Nå angrer jeg litt på at jeg ikke valgte å spille med United, jeg har ikke sjans på å løpe fra Uniteds forsvar med spissene mine :ermm:

 

Men jeg får vel se på denne turneringa som en måte å forbedre seg på, jeg har jo ikke sjans til å komme noe langt uansett :p

 

Takk for kampene, noen av dere andre i gruppe 4 som er klare for et par kamper?

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...