Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hjelp om. forhjulsdrift til bakhjulsdrift.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

beklager for å ødelegge det for deg, men eneste grunnen jeg er bak ham der er fordi han legger bred og jeg vil ikke risikere at han snurrer og at jeg kjører inn i ham. Jeg kjørte forbi ham etter svingen.

 

Og hvis jeg husker det riktig så kjørte jeg forbi en sierra før jeg kom til to førren. ;)

 

Ser du meg på rudskogen en gang, så er det bare å stikke innom så får du se hva en 1.8l FWD bil kan gjøre. ;)

Lenke til kommentar
beklager for å ødelegge det for deg, men eneste grunnen jeg er bak ham der er fordi han legger bred og jeg vil ikke risikere at han snurrer og at jeg kjører inn i ham. Jeg kjørte forbi ham etter svingen.

 

Og hvis jeg husker det riktig så kjørte jeg forbi en sierra før jeg kom til to førren. ;)

 

Ser du meg på rudskogen en gang, så er det bare å stikke innom så får du se hva en 1.8l FWD bil kan gjøre. ;)

Aiaia. :D

Da blir det vel bare å se etter en Svart Celica, så dropper jeg muligens innom. :innocent:

Lenke til kommentar
ja utseende på bilen elsker jeg. Men synd at det aldri ble en GT4 versjon. :(

 

Husk å ha med hjelm når dere stikker innom rudskogen da. ;)

mhm, den er nice, de sleake lyktene foran er fantastisk kule å se på! :)

Ikke veldig synd, med en slik bil har du intet å klare over! :D

Endret av MusiQ
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
ikke vits å kjøpe cosworth hvis du skal sladde og ha det morro. cosworth kjøper man om man er entusiast og tar fram bilen på fineværsdager, eller hvis man er en person som gjerne skrur på bilen i et par år og dreper den i løpet av et par uker på bane, for så å bygge den opp igjen. Ford generelt er noe drit.

Og bare så det er sagt så er jeg ford entusiast og medlem i ford-klubben. jeg kan også få rykninger i div kroppsdeler om jeg ser en velholdt orginal sierra.

 

Kjenner masse folk som har cosworther som daily drivers, null stress det...

 

Hatt en VW caddy 2001 mod som arbeidsbil i et år nå, har vært mer problemer med den på det året enn med begge de to forrige sierraene mine til sammen på 3.5 år. Det var 89 og 90 mod velholdte coupe`r. Alt på Caddyen er dritspedt og dårlig i forhold også. Ford er noe drit? gå hjem og vogg. Vi har en 76 mod Granada med sekser og 140` km på tellern, aldri noe med den heller.

 

edit: og sierrane mine blir kjørt HARDT

Endret av Daily-Drifter
Lenke til kommentar
Kjøp en 70-85 Camaro eller Trans-Am, billig å kjøpe, billig og lett å trimme, og børner blårøyk når du vil bare med gassen og ikke lusking med bremsen og sånn jentegreier. :p

Jeg tror du har pusta inn litt for mye dekkrøyk... Andre og tredjegenerasjons f-body er ikke spesielt billige. Og hvis man kjøper en slik til 40 lapper skal jeg love deg at den ikke har guffe nok til å spinne noe særlig.

Lenke til kommentar

Hva er dette med pris plutselig? Hvor har du disse 40.000 du snakker om fra? Får man en nyere Subaru STi eller en RS2 eller en cossie for det kanskje? Eller kanskje en sånn Toyota som er nevnt over?

 

Poenget i denne tråden var vel hvordan bygge om til bakhjulstrekk, så kom noen å sa det var lurere å kjøpe en ferdig bakhjulstrekk bil, jeg kom med et seriøst og bra forslag til artig bakhjulstrekk bil, i motsetning til disse Audi, Ford og Subaru greiene som er nevnt tidligere, og så kom det tilogmed noen trekkende med Toyota :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...