Gå til innhold

Trenger hjelp med motivasjonen under trening


Anbefalte innlegg

Hei.

Trener RYP for tiden og nå til uka går jeg på min siste uke. Forrige uke sleit jeg, halveis igjennom programmet på både onsdag og fredag følte jeg at jeg mistet motivasjon å blei helt slapp. Måtte virkelig slite meg gjennom de siste øvelsene. Skjønner at dette skal være tungt og litt slitsomt, men føler jeg ble helt utmattet. Så jeg lurer på om noen har noen tips til meg som kan gjøre at jeg får en liten edge under trening og som gjør at jeg kan komme meg litt mer ovenpå underveis?

Endret av Anthila
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Sjekk også 2'ern :)

 

Motiverer meg iallefall når jeg ser slikt. Ellers virker det å se medlemsbilder på sider som treningsforum.no. Blir litt mer motiverende å se at all trening virker når du ser Ola Nordmann får gode resultater av det, og ikke en russisk bodybuilder ;)

Endret av Nash
Lenke til kommentar

Hvor lenge varer øktene dine?

 

Edit:

En venn som kan pushe deg, musikk som du liker osv..

 

Edit nr 2: :wallbash:

Før trening må du fylle opp karbohydratlagerne. (havregryn, frukt, melk kornblanding) you name it...

Under treninga bør du fortsette å fylle på med veske og karbohydrater. Etter treningen må du spise og drikke med en gang.

Endret av Ole-ThInK
Lenke til kommentar

Øktene varer vel litt over en time tenker jeg. Føler ikke at jeg trenger en treningskompis (har en som jeg trener med av og til), skjønner dette hvis jeg hadde hatt problemer med å kommet meg til treningen e.l. men det har jeg ikke. Jeg liker å trene, jeg vil trene og jeg kommer til å trene. Det er bare det at jeg kan plutselig bli skikkelig slapp, f.eks stå å gjespe midt under arnold pressen og bare føle at armer å bein henger å dingler på kroppen.

 

Har tenkt litt på dette med karbohydratlagrene og lurer nesten på om jeg burde ha i meg mer før trening. Synes å huske at på treningsdagen i forrige uke ble det litt lite. Jaja, fåår se hvordan det utarter seg, og hvis ikke det funker smører jeg bare litt sennep i røva. Da blir det nok liv i leiern.

Lenke til kommentar
Øktene varer vel litt over en time tenker jeg. Føler ikke at jeg trenger en treningskompis (har en som jeg trener med av og til), skjønner dette hvis jeg hadde hatt problemer med å kommet meg til treningen e.l. men det har jeg ikke. Jeg liker å trene, jeg vil trene og jeg kommer til å trene. Det er bare det at jeg kan plutselig bli skikkelig slapp, f.eks stå å gjespe midt under arnold pressen og bare føle at armer å bein henger å dingler på kroppen.

 

Har tenkt litt på dette med karbohydratlagrene og lurer nesten på om jeg burde ha i meg mer før trening. Synes å huske at på treningsdagen i forrige uke ble det litt lite. Jaja, fåår se hvordan det utarter seg, og hvis ikke det funker smører jeg bare litt sennep i røva. Da blir det nok liv i leiern.

 

Nok brae karbohydrater før trening. Kanskje ha med deg saft, noe som kvikner deg litt opp. Men ja, spis nok karbohydrater før trening.

Lenke til kommentar

Idag gikk det hele myye bedre. Roinga satt virkelig som et skudd, var reine supermann der jeg satt;P Meen, gjorde egentli ikke så mye forskjellig fra de andre dagene, bortsett fra at jeg spiste en sjokolade igår:O . Når det er sagt såå kan det jo hende forrige uke bare var en dårlig uke. Får se hvordan det går på fredag.

Lenke til kommentar
Idag gikk det hele myye bedre. Roinga satt virkelig som et skudd, var reine supermann der jeg satt;P Meen, gjorde egentli ikke så mye forskjellig fra de andre dagene, bortsett fra at jeg spiste en sjokolade igår:O . Når det er sagt såå kan det jo hende forrige uke bare var en dårlig uke. Får se hvordan det går på fredag.

 

Var nok sjokoladen :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...