Gå til innhold

HP Pavilion ze5244 og tv-ut problem


Anbefalte innlegg

Heisann

 

En kamerat av meg har akkurat kjøpt denne pc'en .. men han har et stort problem .. han får ikke overlay til å vises på tv'en.

 

Jeg har jo oxo et ati kort i min pc. Og er vant med Funksjonen "theatre mode" under overlay . men den finnes ikke på hans pc . har sjekket hjemmesiden til hp men det har ikke kommet noen nye drivere til kortet . og fant heller ingen info om overlay- Husker jeg oxo hadde problem med overlay i begynnelsen med mitt Radeon 8500 kort da det kom til norge ialf . lastet ned en nyere driver som løste det problemet

 

Noen som har støtt på samme problem ?

 

MVh.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har merket det samme. Skjermbildet går greit, men hvis jeg forsøker å spille en film, vises det ikke. En stund siden jeg prøvde. Har tenkt på at det jo finnes en egen tv-knapp (hurtigtast?) helt øverst mot skjermen ovenfor tastaturet. Kanskje det er noe. Jeg er uansett interessert i å høre om noen finner et triks.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Grunnen til det er at du må sette tv typen til PAL i instillingene for tv ut .. lr så kan grunnen være @ videoen din ikke støtter s-video (kjører du en s-video -> scart converter ? )

 

sjekk om det står i formatet PAL på instillingene for skjermen/tv'n i instillinger for skjermkortet. :)

 

Husker ikke menyene til grafikk kortet i hodet her å nå men :) prøv å leit deg frem skal ligge under avansert->displays

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...