Gå til innhold

Har litt problemer med å sette opp mailen min med Evolution.


Anbefalte innlegg

Jeg skjønner så absolut hva du mener. Vil gjøre det helt klart at jeg ikke har noe mot wil personlig i det hele tatt. Jeg har stor respekt for at wil ikke har gitt op Linux selv om han er fått utallige problemer underveis :yes:

 

Men for meg virker det som om wil ikke engang gidder å prøve å løse problemene sine selv, og det er dette jeg reagerer på.

 

Wil gjør seg selv en bjørnetjeneste ved å ikke engang gidde å prøve å gjøre noe med de problemene han åpenbart har med å søke. Å lære seg å søke vil komme gutten til stor nytte senere i livet også. Det er også mange av spørsmålene han stiller som det finnes gode norske svar på i utbredte sider som linuxmagasinet.no og linuxnorge.com, for eksempel.

 

Jeg prøver ikke å ødelegge for wil på noen som helst måte, jeg tror faktisk det ville hjelpe han stort å lære seg å søke.

Hvis du leser nøye, så ser du at jeg faktisk ga gutten svar på spørsmålet hans i posten, selv om det kanskje kom litt i bakgrunnen av alt det andre jeg sa :wink:

 

Så jeg står fortsatt ved det jeg sier, wil: lær deg å søke!

 

MarcelSB

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er med dere hele veien, jeg er og en av de som ikke greier å holde seg unna wil sine tråder, selv om jeg vet det ikke er godt for meg..

 

men kjære wil, søk søk og atter søk, knot og let og test, så finner du nok ut av det.. man lærer ingenting av å bare bli fortalt vettu..

Lenke til kommentar
Personlig syntes jeg Evolution suger så sinnsvakt.

 

Mutt er søt  :wink:  

 

Til tider Kmail, den er også kjekk.

 

*host* *hark* evolution er bra det , kan du forklare meg hva som er dårlig med det. jeg får lest mail , sendt mail etc så jeg skjønner ikke hva som er så dårlig med det. :smile:

 

ikke glem værmelding :D

Lenke til kommentar
nå er det like før jeg maser på moderatorene om de kan sende deg TFM i posten . kan ikke du lære deg å bruke søkfunsjonen , RTFM eller google som alle andre. de som ikke gjør noen av tingene er nybegynnere og de er unnskyldt , men i ditt tilfelle er det ingen unnskyldning.

 

har du i det hele tatt fått med deg at noen har startet en FAQ tråd . kan du for svarte poste ditt problem der inne ?. unnskyld den uhøfflige tonen , men nå må du gi deg.

 

roger that. :lol::lol:

 

ps: dere hjelper wil ved å ikke svare på denne posten

 

takk.

 

du trenger da ikke mobbe noen fordi de ikke søker (evnt. ikke skjønner det)

Dette er da et forum for alle ?

du er da vel en frekk fa..en som ikke har mye og gjøre.

 

ekke nødvendig og svare hvis man ikke vil :D

Lenke til kommentar

Hvorfor evolution suger?

 

Tja, mora mi bruker Rh8, og hu bruker evolution. Den har flere ganger klikka og sagt ifra at den ikke finnner katalogen hvor den lagrer mailer (uten at noen har rørt noe). Må da restarte linux'en/logge seg av og inn igjen, da virker den stort sett igjen :roll:.

 

Den klikker jo fullstendig hvis man er så "dum" at man velger å lukke den boksen som kommer etter at man har skrudd av programmet (husker ikke hva det sto der).

 

Det førte til at den totalklikka og måtte fjernet og installeres på nytt.

 

Er for mye greier I Evolution syntes jeg da :)

 

Kanskje du liker den, jeg hater den :yes: :

Lenke til kommentar
nå er det like før jeg maser på moderatorene om de kan sende deg TFM i posten . kan ikke du lære deg å bruke søkfunsjonen , RTFM eller google som alle andre. de som ikke gjør noen av tingene er nybegynnere og de er unnskyldt , men i ditt tilfelle er det ingen unnskyldning.

 

har du i det hele tatt fått med deg at noen har startet en FAQ tråd . kan du for svarte poste ditt problem der inne ?. unnskyld den uhøfflige tonen , men nå må du gi deg.

 

roger that. :lol::lol:

 

ps: dere hjelper wil ved å ikke svare på denne posten

 

takk.

 

du trenger da ikke mobbe noen fordi de ikke søker (evnt. ikke skjønner det)

Dette er da et forum for alle ?

du er da vel en frekk fa..en som ikke har mye og gjøre.

 

ekke nødvendig og svare hvis man ikke vil :D

 

 

Å herregud må jeg virkelig gjenta dette flere ganger ? jeg mobber ikke wil , men han gjør seg selv en bjørnetjeneste ved å mase om hvert bidige problem . Man lærer av å søke og har man søkt , men ikke funnet noe så er det greit å spørre her. når wil ikke gjør noe selv for å finne ut av problemet så vil han aldri lære seg å søke etter ting selv.

 

Jeg håper jeg ikke blir nødt til å gjenta meg flere ganger. :evil:

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...