Gå til innhold

BK: Ta Prohm (serie)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lyset blir ofte litt problematisk på slike dunkle steder der supersterkt sollys skinner gjennom her og der.

 

Noe som er litt morsomt er å se hvordan jungelen sakte men sikkert tar tilbake området. Treet på det siste bildet har f.eks. ganske suverene røtter.

Lenke til kommentar

Syns dette var en fin serie,tross vanskelig lys.

Ser ut som om du har hatt en spennende reise.

Favoritten ble vel det siste,som jo vel er det enkleste.

Som k.n.b nevnte,fantastisk å se hvordan naturen slår tilbake,men det må jo ha gått litt tid da,sånne dimensjoner er jo ikke grodd over natta.

Fin historie,tom! :thumbup:

Lenke til kommentar

Veldig mye tøft her, tom!

Jeg tenkte nesten med det samme at HDR kunne vært redningen her, eller et håp om noen skyer.

Det må ha vært en fantastisk opplevelse å være der, og å se de tingene du har sett.

 

Jeg syns du har vært veldig flink med utsnittet i alle bildene. Det er bare det harde lyset som trekker ned.

Endret av Carny
Lenke til kommentar

Hyggelig at dere liker bildene.

 

Er enig at lyset er hardt til tider; HDR kan være redningen da; men det krever god tid og planlegging. På denne turen ble vi "pisket rundt" så det var bare å sikte fort, knipse vilt og håpe på det beste ;)

 

Jeg kommer med en serie om Angkor Vat også; så er det slutt på templer fra meg på en stund. Jeg kommer dog til å legge ut mere på SmugMug (bla.a. Angkor Thom).

 

Macchu Picchu står på listen min også :)

 

Tom

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...