Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

kor er den beste plassen å møte damer


Gjest vegard våge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vil heller si at det er forskjellig etter hva slags jenter du søker. Jeg møter jenter for det meste to steder. På fjellet møter jeg spreke skoleflinke norske jenter og på skolen møter jeg ofte skoleflinke asiatiske jenter. Drar jeg på fest møter jeg bare jenter som jeg ikke liker og jeg vil få lite og får jeg noe er det bare jentene med lavere status. Vet egentlig lite om jentene jeg har rotet med på fest, fordi jeg har aldri kontaktet dem etterpå.

 

Det er forskjellig etter hva slags person du er og hva slags jenter som blir tiltrukket av deg. Prøv å oppsøk forskjellige miljøer og se hva du liker best. Det er ingen løsning. Selvfølgelig er det miljøer som fungerer dårlig på grunn av for mye konkuranse, for eksempel militæret.

Lenke til kommentar

Det å treffe jenter på internett er bare å gi opp.. Det har jeg aldri tro på..

Nå mente ikke jeg BARE på fest hvor alle er fulle og kliner og aldri snakker sammen mer.. Nå tenker jeg på arrengementer ol.

Jeg traff samboeren min da vi begge startet som lærlinger. Vi deltok på arrangementene bedriften hadde ol. Ble kjempegodt kjent og vi sjarmerte hverandre skikkelig.

Vi ble naboer, kjærester og etterhvert samboere.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...