Gå til innhold

Tips til fine naturdokumentarer man kan kose seg med?


Basusjernet

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke helt hvor jeg skal begynne. Jeg ser sjeldent på filmer, men denne helgen tenkte jeg å vie til dyreverden. Er det noen som har noen gode naturdokumentarer å anbefale? Det er vell ikke akkurat dette folk flest kikker på, men satser på svar. Tar egentlig i mot tips om alle slags dokumentarer, men ikke sånn drit man ser på de ufattelig dårlige kanalene på tv. (History Channel, Discovery, Animal Plannet, - med få unntak - etc)

Endret av Mirzá_Rezá_Kirmán
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ble til at jeg så Tiger - Spy in the jungle i går. Den var verdt timene. Men ikke helt det samme som en ordentlig dokumentar siden den var filmet av elefanter. Men var morsomt å se dyrene på så nært hold.

 

Skal se Planet Earth i kveld forresten. Begynne ihvertfall :)

 

Grizzly man kan jeg med hånda på hjerte si at man er en idiot om man ikke ser! Timmothy Treadwell overlevde 13 sommer sesonger i Alaska sammen med Grizzly bjørner. Det er klipp der hvor han står å pirker de på nesa. Endte med at han ble spist.

 

Ville vakre Kina, gikk ikke den på NRK for en stund siden?

 

EDIT:

Jeg begynte nettopp å se på den første episoden av Planet Earth. Den jakta som er på starten der: Wow! Til fanden med action filmer sier jeg, det der var spenning i bøtter og spann! Fy faan, det må jeg bare si altså!

Endret av Mirzá_Rezá_Kirmán
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...