Gå til innhold

Strategispillet R.U.S.E annonsert (PC/PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel at noen har lyst på innovasjon i strategisjangeren ser jeg på som positivt, i hvertfall etter de siste bidragene fra den lovpriste C&C-serien, som ikke har hatt et fnugg av innovasjon siden Generals.

 

Nå synest jeg riktignok at dette spillet høres mistenkelig mye ut som Supreme Commander som kom ut for to år siden, i hvertfall med konseptet om å zome mye inn og ut. Om det nye systemet om å lage papirhærer derimot høres ganske interresant ut.

Lenke til kommentar
Vel at noen har lyst på innovasjon i strategisjangeren ser jeg på som positivt, i hvertfall etter de siste bidragene fra den lovpriste C&C-serien, som ikke har hatt et fnugg av innovasjon siden Generals.

 

Nå synest jeg riktignok at dette spillet høres mistenkelig mye ut som Supreme Commander som kom ut for to år siden, i hvertfall med konseptet om å zome mye inn og ut. Om det nye systemet om å lage papirhærer derimot høres ganske interresant ut.

Første jeg tenkte når jeg så videoen var at jeg må legge inn Supreme Commander igjen. Om dette blir like bra så lover det godt!

Endret av tacomodo
Lenke til kommentar
Er det bare jeg som fikk mer lyst på det interaktive spillbordet i reklamen, enn selve spillet?

 

Har nesten mer lyst på det bordet jeg også. Men jeg mener det er et selskap som har lagd et lignende bord til bruk med Warcraft 3, dammit! husker ikke hva det heter :(

 

Virker som et kult konsept, bare håper jeg har sprek nok maskin med å kjøre det.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...