Gå til innhold

[Løst]Jim Gong eller D-Boys?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen andre enn meg som synes at ventetida mellom helgene er for lang? :p

 

Nei...men akkurat nå går det greit. Får tinga jeg bestilte i morgen tror jeg og jeg må få rekket å sette alt på plass å teste før helgespillet. Men ellers så sitter det å klør i fingrene og bena.

Ved hver bestilling eller nye duppeditt klarer jeg nesten ikke og vente :ph34r:

litt kjedelig og skyte på ingenting i hagen da, kanskje en katt eller noe men det er ikke noe gøy :nei:

Lenke til kommentar
Oh boy! Det var egentlig det jeg ventet meg jeg også! Maks uflaks for deg da!

 

Jeg var nettopp å sjekket om pakken var kommet til post i butikk, men de kunne visst ikke finne det ut før i morgen(!), så venter i spenning til da! Jeg bestilte meg en UN special DBoys M4 Full metal (Colt)! Men har hørt at det er triks å skifte batteri og lader, men det får bli med neste lønning! :) Forslag til batteri og lader som fungerer bra?

 

Biltema lader er å anbefale. Ellers så er Sanyo batterier gode som gull, men litt dyrere. Jeg har batterier fra Sanyo, ASG og Intellect. Intellect skal visst være helt rævva, men de funker her og det er de eneste batteriene som passer i cranestocken min så har ikke så mye valg om jeg ikke får laget noe custom. ASG batteriet funker helt fint og Sanyo er på lik linje som ASG. Mindre mAh, men de varer like lenge.

 

ok! Fikk nettopp M4´en! NAM NAM! Eneste som var litt kjipt var at det manglet BB og enkelte deler satt litt "løst", men hva har man ikke superlim til... :p Batteriladeren var så firkantet at den ikke passet i norske stikkontakter, så blir vel Biltema tur på meg! Ellers så det meget bra ut!

 

Skulle testskyte det, men ingenting kom ut! Når jeg tok ut magasinet, rant det ut BB fra magasinbrønnen, samt at avtrekker mekanismen "låste" seg litt, slik at lyden av avtrekk ikke kom.

 

Har noen peiling på hvorfor?

 

Jeg håper at det bare er batteriet som streiket, i og med at jeg ikke ladet det opp, men har en dårlig feeling på at det er noe som sitter fast inne i systemet... TIPS? RÅD?

Lenke til kommentar
ok! Fikk nettopp M4´en! NAM NAM! Eneste som var litt kjipt var at det manglet BB og enkelte deler satt litt "løst", men hva har man ikke superlim til... :p Batteriladeren var så firkantet at den ikke passet i norske stikkontakter, så blir vel Biltema tur på meg! Ellers så det meget bra ut!

 

Skulle testskyte det, men ingenting kom ut! Når jeg tok ut magasinet, rant det ut BB fra magasinbrønnen, samt at avtrekker mekanismen "låste" seg litt, slik at lyden av avtrekk ikke kom.

 

Har noen peiling på hvorfor?

 

Jeg håper at det bare er batteriet som streiket, i og med at jeg ikke ladet det opp, men har en dårlig feeling på at det er noe som sitter fast inne i systemet... TIPS? RÅD?

 

Likte ikke helt den setningen med superlim for å være ærlig :S

 

Det at det kommer BB's ut fra magasinbrønnen når du tar ut magasinet er helt normalt og ikke noe å beskymre deg over. Det at avtrekkermekanismen låste seg seg litt må du nesten spesifisere litt nærmere. Men kan jo være batteriet selvsagt. Lad det, prøv igjen. Prøv andre batterier og skriv her igjen når du har gjort det, så kan vi se.

Lenke til kommentar
ok! Fikk nettopp M4´en! NAM NAM! Eneste som var litt kjipt var at det manglet BB og enkelte deler satt litt "løst", men hva har man ikke superlim til... :p Batteriladeren var så firkantet at den ikke passet i norske stikkontakter, så blir vel Biltema tur på meg! Ellers så det meget bra ut!

 

Skulle testskyte det, men ingenting kom ut! Når jeg tok ut magasinet, rant det ut BB fra magasinbrønnen, samt at avtrekker mekanismen "låste" seg litt, slik at lyden av avtrekk ikke kom.

 

Har noen peiling på hvorfor?

 

Jeg håper at det bare er batteriet som streiket, i og med at jeg ikke ladet det opp, men har en dårlig feeling på at det er noe som sitter fast inne i systemet... TIPS? RÅD?

 

Likte ikke helt den setningen med superlim for å være ærlig :S

 

Det at det kommer BB's ut fra magasinbrønnen når du tar ut magasinet er helt normalt og ikke noe å beskymre deg over. Det at avtrekkermekanismen låste seg seg litt må du nesten spesifisere litt nærmere. Men kan jo være batteriet selvsagt. Lad det, prøv igjen. Prøv andre batterier og skriv her igjen når du har gjort det, så kan vi se.

 

Nå har jeg demontert hele rukkelet og, etter hva jeg kunne se, var det ingen mekaniske feil eller forstoppelse av BB. Neste steg nå blir å få hjelp av en kammerat til å lade opp/skifte batteri! Så for vi se hva som skjer! :)

Lenke til kommentar
Nå har jeg demontert hele rukkelet og, etter hva jeg kunne se, var det ingen mekaniske feil eller forstoppelse av BB. Neste steg nå blir å få hjelp av en kammerat til å lade opp/skifte batteri! Så for vi se hva som skjer! :)

 

Har du vært oppe med girkassa også? Btw, hørte av en som hadde kjøpt Dboys at koblingen til motoren var reversert så han måtte bare switche over også funka det.

Lenke til kommentar
Nå har jeg demontert hele rukkelet og, etter hva jeg kunne se, var det ingen mekaniske feil eller forstoppelse av BB. Neste steg nå blir å få hjelp av en kammerat til å lade opp/skifte batteri! Så for vi se hva som skjer! :)

 

Har du vært oppe med girkassa også? Btw, hørte av en som hadde kjøpt Dboys at koblingen til motoren var reversert så han måtte bare switche over også funka det.

 

Tror ikke at et er koblingen til motoren. Det fungerte nemlig en stund, før det låste seg. Ikke åpnet girkassa nei

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...