Gå til innhold

Tråden om og med t-skjorter


Anbefalte innlegg

At det ikke finnes en tråd for dette fantastiske plagget er for meg underlig.

Denne tråden er til for å poste og diskutere stilige, morsomme, fascinerende osv. t-skjorter.

 

 

Noen t-skjorte sider:

  • Threadless - Stilfulle design t-skjorter.
  • T-shirt Hell - Nettets verste t-skjorter. På en positiv måte
  • Last Exit to Nowhere - Herlige t-skjorter med filmreferanser.
  • Allposters - Diverse t-skjorter. En del film t-skjorter.
  • Play.com - Diverse t-skjorter. Ganske gode priser og gratis frakt.
  • Nerdyshirts - Sjarmerende nerdete t-skjorter
  • TopatoCo - Artige t-skjorter. Flere basert på webcomics.
  • ThinkGeek - Virkelig nerdete t-skjorter.
  • RedBubble - De kaller det morsomme, kule designer t-skjorter. Det er vel en grei forklaring.
  • asos - Diverse t-skjorter. Alt fra helt plaine til de som prøver å være morsomme.
  • Design by Humans - DBH is an ongoing t-shirt design contest and community where artists and t-shirt lovers can create, buy, and talk about everything related to art and t-shirts.
  • CafePress - En nettside du kan lage design selv, eller velge mellom de mange som er der fra før.
  • Onion Store - Morsomme t-skjorter fra folkene bak tullenyhetsnettsiden The Onion.
  • Snorg Tees - Diverse morsomme t-skjorter.
  • 80sTees - T-skjorter fra 80-tallet og andre tall.
  • Shirt.Woot - Daglig nye t-skjorter.
  • Idiot.no - Norsk side med morsomme t-skjorter.
  • Probat.no - Herlige t-skjorter med referanser til norsk kultur.
  • Etsy - Masse hjemmelagde T-shirts, klær, smykker, osv...
  • Djtees - T-skjorter med mer eller mindre kjente mennesker på. Flere gamle stjerner også.
  • Teefury - Ny t-skjorte hver dag. Og du har bare 24 timer å kjøpe den på.
  • Zazzle - Diverse t-skjorter. Design selv eller velg fra noe andre har laget.
  • Noisebot.com - Mange har stilige/vittige motiver. Rett og slett ganske morsomme t-skjorter.
  • 6dollarshirts.com Artige t-skjorter til de gode prisen 6 USD.
  • Skuls - Norsk t-skjorteside med normale norske ord skrevet på en metal-måte.

Kom gjerne med andre sider, så skal jeg legge de til i denne posten!

Endret av :--}D
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Design by humans hadde jo ekstremt mange heftige t-skjorter. Er litt lei Threadless.. Har handlet alle mine t-skjorter fra der når jeg har handlet online. Men her får du jo mye bedre kvalitet

 

Bestilte meg ei t-skjorte, for å sjekke hvordan størrelsen er der.

 

Fikk en discount kode på 10% om noen vil handle noe der før 10 April, da går den ut :)

 

Koden er GP5H2N

Endret av Sjokoladekake
Lenke til kommentar
Er alle sidene over her sikre? Tenker på å kjøpe et par t-skjorter fra T-shirt-hell.

Personlig har jeg bare testet Last Exit to Nowhere, Play.com og Nerdyshirts. Men jeg har ikke listet opp noen som virker utrygge. Om det er noen andre spesielle du lurer på får du spørre om de her. :)

 

http://www.tshirthell.com/funny-shirts/pim...mp;is_fivestar=

 

Haha, stilig. Tror det blir en sånn

Haha. Den var faktisk en av deres bedre.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...