Gå til innhold

AprilFest 2009 - Vi feirer at våren og lyset er tilbake


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nemmelig fra førsteposten: Ting som sier dunk om natten.

Klarer du den som hardcore blir jeg meget imponert ;)

Vil duat jeg skal gjennomføre det ? Innerst inne ?

Uhm, nei :D

 

Det ville nok ha gjort meg fryktelig frustrert og ikke minst en smule misunnelig å se at noen har fått utdelt så skammelig mye kreativitet ;)

 

Mvh,

Beej80

Lenke til kommentar

Nemmelig fra førsteposten: Ting som sier dunk om natten.

Klarer du den som hardcore blir jeg meget imponert ;)

Vil duat jeg skal gjennomføre det ? Innerst inne ?

Uhm, nei :D

 

Det ville nok ha gjort meg fryktelig frustrert og ikke minst en smule misunnelig å se at noen har fått utdelt så skammelig mye kreativitet ;)

 

Mvh,

Beej80

Jeg valgte en mellomting - ting som kan si dunk om natten og som entusiast. Kan bli tøft nok

 

Tom

Lenke til kommentar
Deltagernivået er det nivået du tror du klarer. Det er flere som har meldt seg på som pingle, og som har fullført som entusiast. Og det er de som endte med det motsatte.

 

Tom

..Men for alle kategorier max ett bilde/dag.

Burde kanskje presisere under kandidat: "Som for alle kategorier, er det maks et bilde per dag.", eller stryke "maks et bilde per dag" - det står jo under Regler..

Lenke til kommentar
Er det noen som deltar analogt i år?

Har ikke sett noen enda. Men det betyr ikke at det er noen.

 

Eller er aprilfesten bare for de digitale? :)

Tror ikke det. Sjekk reglene:

 

2. Du kan velge å bruke hva som helst av fotoutstyr som du har, så lenge det tar stillbilder (ikke video).

 

Tom

 

Har ikke helt bestemt meg for om jeg skal være med eller ei :hmm: Er blant annet i spania på hele påsken... Der blir det fult fokus på annet enn fotografering...

Blir det klasking av små hvite harde baller med jern og tre da ?

 

Tom

Lenke til kommentar
Har ikke helt bestemt meg for om jeg skal være med eller ei :hmm: Er blant annet i spania på hele påsken... Der blir det fult fokus på annet enn fotografering...

Blir det klasking av små hvite harde baller med jern og tre da ?

 

Tom

Thats right :) Tar med kamera, men skeptisk til særiøsiteten rundt de bildene ;)

Endret av von-schnellfahrer
Lenke til kommentar
Er det noen som deltar analogt i år?

 

Eller er aprilfesten bare for de digitale? :)

 

Jeg gjør det analogt. Har kjøpt korte filmruller og fremkaller/skanner hjemme, så håper på noenlunde fortløpende posting. :-)

Mamiyaen har det for seg at den bare vil ta 11 bilder på en 16bilders rull. Den er litt lei. 

 

 

Vil det funke å laste opp bilder hver 11 dag? Eller blir det for mye avstand mellom bildene mon tro?

 

Har ikke råd til å kjøpe 30 ruller :p

Lenke til kommentar
Vil det funke å laste opp bilder hver 11 dag? Eller blir det for mye avstand mellom bildene mon tro?

Skal du kun ta 1 bilde om dagen? ;)

 

Hvor ofte du laster opp bestemmer du selv. Med analogt utstyr, så må det nødvendigvis ta noe tid. Men jeg vil nok anbefale at du satser på ca en opplastning i uka.

 

Tom

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...