Gå til innhold

iPhone - kjøpe u/ abonnement i utland?


Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg drar utenlands når påskeferien kommer, nærmere sagt til Riga. Samtidig trenger jeg ny mobil og har veldig lyst på iPhone. Så mitt spørsmål er: Er det mulig å kjøpe iPhone u/ abonnement i utlandet for så å sette inn SIM-kort?

Har mildt sagt ingen erfaring rundt telefoner, så jeg håper noen kan hjelpe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Jeg drar utenlands når påskeferien kommer, nærmere sagt til Riga. Samtidig trenger jeg ny mobil og har veldig lyst på iPhone. Så mitt spørsmål er: Er det mulig å kjøpe iPhone u/ abonnement i utlandet for så å sette inn SIM-kort?

Har mildt sagt ingen erfaring rundt telefoner, så jeg håper noen kan hjelpe.

Yes, det kan jeg fortelle. Jeg har ikke vært i Riga, men derimot i Roma. Der kunne jeg i februar 2009 kjøpe ulåst iPhone 3G 8GB til 490 euro. Jeg vet ikke om det er stor vits sammenlignet med norske priser, men det klarer du sikkert å regne på selv.

Lenke til kommentar

Er jo mye bedre å kjøpe telefonen her i norge. kjøp den helst i butikk så har du noen å gå til hvis det skulle være no. Å kjøpe telefonen i utlandet er bare tull, blir bare mye styr hvis det skulle skje no. Hvis du skal kjøpe den i utlandet så må du passe på at den ikke er låst til oppratør. hvis den er det så må du skaffe deg en spesiel simkort leser.

du sparer kansje et par lapper men ville aldri kjøpt telefon i utlandet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...