Gå til innhold

Hvilket kosttilskudd trenger du? (Oppdatert 04/12/09)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+61342

Hei er en gutt på 20 år, ca 70 kg og 175 høy. har gått til innkjøp av 1 kg kreatin monohydrat og lurer på hvor mye jeg bør dosere og hvor ofte jeg bør bruke det daglig?

 

Leser på nettet men det varierer voldsomt.

 

takker for svar :)

Endret av Slettet+61342
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+61342

Tok litt ekstra første 4-5 dagene "just in case" men nå bruker jeg ca en måleskje(5 ml) før og en etter trening, usikker på hvor mye det er i gram sånn helt sikkert. Kjenner at det funker, enten det eller en placebo effekt noe virker uansett :) . En ting jeg lurer på er hvordan det blir med restitusjon mtp at kreatinet hjelper kroppen med å ta seg igjen, er det helt nøsvendig med hviledag hver 2.dag? Selv når jeg føler meg nesten 100% dagen etter trening?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+61342

Jeg vil råde folk til å bruke kreatin med varsomhet. Jeg prøvde å ta det med et glass pepsi max i kveld. Det viste seg å være veldig lakserende.

 

Kan relatere til dette ja. Men hos meg var det mest luft og kjente at eg blei veldig "oppblåst" etter dosering. Det ordna seg med at eg tok litt mindre doser og gjerne i sammenheng med måltid :)

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Du kan velge hvor du vil, hva de presser for å få ojen skiller kvalitetene.

 

Alle dyr som spiser hverandre lagrer alle gifter i lever, og fra plankton til alle leddene i havet som spiser hverandre helt opp til de store fiskene de presser leveren til er det ganske langt opp i næringskjeden og alle leverens gifter er da i olja di. Rester av dioksiner og dioksinliknende PCB finnes det en maksgrense for satt av mattilsynet, og de billigste renser kun til den grensen.

 

Det er det man vil senke da man presser kjøttet og ikke lever, men da går også prisen opp.

Kjøtt er jo mat, men leveren er billigvare ment til dyrefor og agn.

Endret av War
Lenke til kommentar

Jeg vil råde folk til å bruke kreatin med varsomhet. Jeg prøvde å ta det med et glass pepsi max i kveld. Det viste seg å være veldig lakserende.

 

hvilket kreatin produkt er det snakk om?

monohydrat?

 

kunne du være så snill og forklare begrepet/ordet lakserende? :)

 

bruker selv BEAST CREATURE kreatin og er fornøyd med det.

Lenke til kommentar
  • Uderzo avklistret denne emne

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...