Gå til innhold

Ulåst Iphone 3G 16GB med garanti vurderes solgt. Prishjelp?


Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å selge min splitter nye iPhone. Dette var ikke helt noe for meg.

 

16 GB. Hvit. Full garanti + reklamasjonsrett i 5 år, kvittering selvfølgelig. Telefonen er låst opp og kan brukes med alle operatører.

 

Knapt brukt. Kjøpt 16. mars. Telefonen ser ut som ny det jeg kan se. Se gjerne høyoppløste bilder under.

 

 

3384368709_ff6cbd3f8c_m.jpg3385181754_196b574064_m.jpg

 

3384367685_e964e5501c_m.jpg3384368153_5951571e5e_m.jpg

 

 

--

 

 

Etter min kjennskap, er det billigste du kan få en ny, ulåst med garanti dette:

Iphone 16gb - 2299 kr

Etableringsgebyr - 200 kr

1x mnd-gebyr, iTalk Small - 399kr

Bruddgebyr, iTalk Small - 2900 kr

Totalsum: 5798 kr

 

 

I lys av dette, hva er rimelig pris å ta for mobilen?

 

 

 

;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå vet ikke jeg hvordan det er med iphone, jeg har egentlig ikke peil når det kommer til "hva den er verdt" (bare vent, jeg ser folk kommer til å poste), men jeg tror jeg kunne ha strukket meg 2500 med at den er utdatert som argument :)

 

Må nesten spørre om hva du mener med at den er utdatert? Det er ikke lansert noe ny iPhone-modell fra Apple, og hvis man skal gå etter logikken om at det alltid kommer nye modeller (om noen måneder) så er jo alt på markedet utdatert til enhver tid.

 

Edit: Jeg syntes forøvrig dette ser ut som en annonse med all informasjonen du tar med og bildene. Noe som du garantert vet ikke er tillatt her.

Endret av Hedonism
Lenke til kommentar
Må nesten spørre om hva du mener med at den er utdatert? Det er ikke lansert noe ny iPhone-modell fra Apple, og hvis man skal gå etter logikken om at det alltid kommer nye modeller (om noen måneder) så er jo alt på markedet utdatert til enhver tid.

 

Edit: Jeg syntes forøvrig dette ser ut som en annonse med all informasjonen du tar med og bildene. Noe som du garantert vet ikke er tillatt her.

 

Hei Hedonism.

 

Jeg prøver på ingen måte å være frekk eller fremheve at jeg har rett, men kan du si meg hva som ikke er utdatert? Tenkt deg om: ingenting på iPhone er revolusjerende eller "nytt". Med utdatert mener jeg at kameraet er svakt, (MMS-funksjon?), pris osv... hva er det iPhone kan gjøre en vanlig telefon ikke kan gjøre 10 ganger bedre?

Lenke til kommentar
Jeg prøver på ingen måte å være frekk eller fremheve at jeg har rett, men kan du si meg hva som ikke er utdatert? Tenkt deg om: ingenting på iPhone er revolusjerende eller "nytt". Med utdatert mener jeg at kameraet er svakt, (MMS-funksjon?), pris osv... hva er det iPhone kan gjøre en vanlig telefon ikke kan gjøre 10 ganger bedre?

 

Vel, for mitt bruk fungerer den flott. I jobb bruker jeg HTC Touch Pro pga mye epostskriving (kjekt med qwerty), mens iPhone 3G'en min gir meg de funksjonene jeg trenger privat. Det som teller mest for min del er stor skjerm til video, grei mp3-spiller, grei batteritid og en god nettleser. Reiser mye i jobb og da er jeg ikke interessert i å ha en jobbmobil, en privatmobil og en mp3/video-spiller. MMS har jeg etter jailbreak, og kamera bruker jeg aldri på telefonen.

 

Ergo, den er ikke utdatert til mitt bruk, om du mener den er det fordi den ikke har bra kamera eller mms så er det ikke mer enn din mening. Og prisen er heller ikke noe problem for min del, jeg er ikke ute etter en revolusjonerende telefon men derimot en som fungerer til mitt bruk. At den ikke passer deg og ditt bruk gjør den ikke utdatert.

Lenke til kommentar

Ikke under 5000 i alle fall. Tror ikke det skal være noe problem å få den solgt for 5500 heller med et snev av tålmodighet. iPhone er ekstremt hot og mange gir blaffen i prisen om de kan få den kjapt og greit fra deg. Er ikke alle som vet at det er mulig å få den ny for samme pris - og selv om de vet det så er ikke alle komfortabel med styret som må til får å få det.

 

For ca 6mnd siden la jeg ut en 1 år gammel (men ubrukt) 8GB iPhone (ikke 3G) for 3500,- og fikk 103 henvendelser via Finn...

Endret av Lurifaksen
Lenke til kommentar

Relativt nye pene ulåste eksemplarer går for mellom 4-5000 vanligvis. Gav 4300 for min netcomlåste, ubrukte iPhone 3g 16GB for et par uker siden. Men vurderer å selge den, er endel ting jeg savner som ikke kommer før med os 3.0 til sommeren. Gidder ikke styret og sjansen med å legge inn os 3.0 beta.

Lenke til kommentar

Jeg tror du vil få neste det samme som du måtte ut med den ny. Det er mange som er int. i iPhone som ikke er teknologinerder og ikke vet hvordan man skal ordne med NetCom og iTunes for å få den låst opp. Jeg tror derfor at du vil få en rimelig bra pris for den, 5000kr er nok ikke umulig.

Lenke til kommentar

Telefonen ble solgt på fem timer på Finn.no til 5100 kr. Synes det er grei pris for både meg og kjøper.

 

edit:

Likte forresten dette budet

Hei!

Hei! Jeg lurte på om du ville selge den mot ps1, ps2, memory card til 1, en håndkontroll, 13-15 spill med b.l.a. GTA San Andreas og fifa 08. Gucci solbriller verdi over 1600kr. Ingen riper. Et sølvarmbånd (sølv). Det er ingen riper eller ødeleggelser. Eller hvor mye i tillegg skal jeg gi, hvis jeg bytter alt dette? Eller bytte mot noe annet. Jeg har aldri hatt iphone, og har ønsket meg det i over 1 år nå.

Endret av genser
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...