Gå til innhold

BK: Det sa pang


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bildet kunne kanskje passet i en artikkel om en kid som ble påkjørt på vei til fotballtrening, men artistisk og estetisk syns jeg ikke du har vært flink nok.

Idéen er der helt klart, og det er bra. Det viser i alle fall at du er kreativ.

Jeg mener du er langt flinkere enn meg bak kamera, men her har du ikke fått det særlig godt frem.

 

For øvrig skal det nevnes at jeg tenkte i de baner før forklaringen kom, så du har ikke bommet helt.

Dog hadde jeg litt problemer med å se at det var en fotballsko.

Lenke til kommentar

Jeg likte ideen, din kreative lille faen. Skoen kom dog litt for dårlig frem. Den var rett og slett for flatklemt.

 

Vurderte selv å ta bilde av pickupen her om dagen og kalle bildet: "En tommerstøkk sin bestialske, nesten fatale og underfundige krumspring inn i venstre front på en rød Toyota Hilux". Det er ikke lurt å lærekjøre på snø, nei.

Lenke til kommentar

Idéen er god (og godt sett) og jeg hadde ingen problemer med å se skoen og skjønne poenget. Imidlertid tror jeg det hadde hjulpet om du ikke hadde hatt skoen så inmari lavt i bildet. Litt lenger opp - kanskje med litt defokusert forgrunn - så hadde den blitt tydeligere.

 

Det kan også være at du hadde lyktes bedre om du hadde hatt et litt bedre lys.

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke at plasseringen av skoen har så mye å si. Den er bare for anonym, slik at meldingen ikke kommer frem.

 

Valg av DOF treffer riktig, bilen er sekundær i historien - det er greit. Men det burde vært en mer synlig sko med mer farger.

 

De andre varientene er greie nok, men de trenger en historie.

 

Tom

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...