Gå til innhold

Nokia E71: Kopiere minnekort


Anbefalte innlegg

Hei folkens!

 

Har akkurat fått i hus min E71, en virkelig lekkerbisken for de som lurer på det...Ett spørsmål: Det fulgte med et minnekort til telefonene hvor det bla er lagt inn kart til GPS'en etter hva jeg forstår. Nå ønsker jeg å sette inn et 8 GB kort og lurer på hvordan jeg kopierer over data til det nye kortet? Er kopi av mapper og filer tilstrekkelig, eller trenger jeg et slags disk-image?

 

JILDG

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Metoden er også genial i forhold til å ha en full backup av telefonen, med oppsett, kontakter m.m. Da velger du logisk nok alle alternativene under backup funksjonen.

 

Kort sagt, når du har fått satt opp telefonen din sånn du ønsker, med kontakter, theme og alt, ta da en komplett backup, så har du det enklere senere, om du f.eks må sende den inn på rep (eller skal oppdatere firmware) og andre grunner til at ting blir fabrikkresatt eller tilsvarende.

Lenke til kommentar

Jo, ja.. På denne måten kan du bevare kart, men er lettest å bruke Nokia Map Loader.

 

Men, det du vil få absolutt mest ut av er å laste ned nye Nokia Maps 3 Beta, herfra:

http://betalabs.nokia.com/betas/view/nokia-maps-30-ovi-maps

 

Kart får man gratis med Nokia Map Loader:

http://europe.nokia.com/explore-services/maps/download (Step 4)

 

Gratulerer med flott telefon :)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...