Gå til innhold

Problemer med RF-1059


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg sendte mail til Skattekontoret på tirsdag, men har ikke fått svar. Fant ut at å ringe er totalt meningsløst. Ringer en etter arbeidstid kan en bare glemme det. Jeg ringte en morgen i forrige uke (ang. noe annet). Da ble jeg møtt med: "Velkommen til (bla, bla). Du står nå som nummer 4 i køen".

 

På mandag ringte jeg pga. skjemaet. Da ble jeg møtt med: "Velkommen til (bla, bla). Du står nå som nummer 3...("fantastisk", tenkte jeg)...19 i køen." 319 I KØEN!?! WTF. Det skulle vært ulovlig med slike køer. Mange henvendelser ang. selvangivelsen er en årlig fornøyelse for de stakkars kontorrottene, og at en slik begivenhet blir møtt med en til de grader manglende planlegging og service, er helt skandaløst (nå høres jeg ut som en på 70 år :!: "alt var bedre før" :yes:).

Lenke til kommentar

Skjemaet er her. Problemet jeg opplever er når jeg skal fylle ut skjemaet elektronisk, gjennom selvangivelsen. Det er helt vilt. Det kommer opp et lite vindu hvor det står "Ugyldig landkode". Du trykker OK for å fjerne det. Når du etterpå prøver å utføre en annen handling kommer det opp igjen. Hvis du prøver å lukke den gjeldende fanen, eller hele Firefox, blir du hindret av at vinduet kommer opp. Du må trykke som om du spilte et skytespill, for å få det vekk, og i det hele tatt å kunne bruke pc`en til noe annet.

 

Får se det an. Kanskje det er andre som og gjør dem oppmerksom på feilen på nettsiden. Ellers får jeg bare sende det inn på papir. Utrolig irriterende uansett.

Lenke til kommentar

Hva er det du ønsker å vite? Hvilke tall jeg fyller feltene med!?! Trodde det kom frem av forrige post at en må faktisk fylle det ut selv.

 

Logg inn på norge.no og simuler en utfyllelse av skjemaet selv, i din egen selvangivelse. Oppstår problemet for deg og, er du en erfaring rikere. Du er da kanskje i en posisjon til å kunne hjelpe meg.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...