Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hører et gigantisk smell, men ikke i ørene.


Gavekort

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jasså?

 

Er det noe alvorlig? Det er ikke noe som plager meg. :)

 

Edit: Det høres ut som om noen smeller en bok i bordet.

Kan du ikke si litt mer spesifikt og detaljert hva som skjer? Hvor lenge har dette foregått? Har du vært utsatt for høy lydstyrke i det siste? Lite søvn? Andre ting du kommer på? Hvordan føler du deg etter smellet? Hvor ofte kommer smellet? Hvor gammel er du? Kjønn?

Lenke til kommentar

Er ikke sikker på hvor lenge det har vart, men kan sikkert trygt si; hele livet. Jeg liker litt høy musikk, men aldri ovenfor smertegrensen. Søvnen min er så som så, legger meg i tolv-tiden og våkner til vanlig tid, som er rundt 7:00.

 

Jeg merker det alltid når jeg prøver å sove, men det betyr ikke nødvendigvis at det er kun da det skjer. Etterpå så er jeg naturligvis skikkelig skremt og litt ør. Det skjer ikke alt for ofte, kanskje 2-3 ganger i måneden.

 

Jeg er 16 år og gutt. :)

Lenke til kommentar
Er ikke sikker på hvor lenge det har vart, men kan sikkert trygt si; hele livet. Jeg liker litt høy musikk, men aldri ovenfor smertegrensen. Søvnen min er så som så, legger meg i tolv-tiden og våkner til vanlig tid, som er rundt 7:00.

 

Jeg merker det alltid når jeg prøver å sove, men det betyr ikke nødvendigvis at det er kun da det skjer. Etterpå så er jeg naturligvis skikkelig skremt og litt ør. Det skjer ikke alt for ofte, kanskje 2-3 ganger i måneden.

 

Jeg er 16 år og gutt. :)

 

skjer 2-3 ganger i uka med meg, har hatt det i sånn ca. 10 år og har ikkje daua enda så det er sikkert ikkje så farlig.

 

irriterende å brå våkne slik da :\

 

vist du finner ut hva det er så vil jeg vite hva det er :p

 

Edit er kun når jeg skal sove med meg da

Endret av CopyDog
Lenke til kommentar

Hehe! Jeg vet en venn av meg som har det samme. Han har det kanskje 2-3 ganger i uken. Men som sagt så er det ikke farlig, og syndromet har ikke noe spesiellt navn. Det finnes bare enkelte personer som har det i verden, som han har sagt til meg. Han har egentlig bare blitt vandt med det. Har hendt han har våknet brått om natta og sagt: "Oja, det var bare det" og lagt seg til å sove igjen.

 

Så det er ikke farlig, hvis det er det syndromet du har.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...