Gå til innhold

CryENGINE 3 demo


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
På den demovideoen synes jeg stemningen blir litt som cod4 og crysis i et og samme spill.

Grafikken vet jeg ikke helt men virker jo mer detaljerikt enn 2'ern og skarpere.

 

Er du sikker på det? Hvis man f.eks ser med den øya ved havet ser man at fjellet lengre borte er flatt og "bare grønt", og mangler f.eks de trærne man har i 2rn.

 

Men med Xbox og PS3 logoen er det vell ikke rart de har fjernet visse detaljer for å få det til å gå på konsoller. Den kommer nok til å se en god del bedre ut på PC håper jeg

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

det var jo pent. Men ikke imponerene. Men det er vell siden graffiken i Crysis fortsatt er pen. Men jeg liker hva jeg så. Ser ut som at det neste spillet blir mer spill og mindre eyecandy :)

 

Crysis var pent og greier, men det underholdt meg ikke særlig lenge. Det hadde ikke intensiteten til COD4 eller en gripene storyline som BioShock. Det var bare et pent avrage FPS.

Lenke til kommentar

Hmm, venter å se til vi får en offisiell uttalelse. Tviler sterkt på at det der er mulig på en konsoll. Teksturene f. eks var altfor skarpe til at dette er mulig, ihvertfall på PS3 med sine små 256MMB VRAM. Med mindre de bruker en eller annen smart teknikk som flyter dataen mellom SPUene eller noe sånt.

Lenke til kommentar
CE3 er jo laget til og kjøre på ps3, x360 og pc så det er ikke så rart at grafikken blir litt nedgradert..

Nei det er ikke rart den er nedgradert. CE3 har blitt laget ganske skalerbart og det var konsollversjon som ble vist i den demoen.

Endret av MistaPi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...