Gå til innhold

Tilbakemelding ? - Ganske fet blogg


Anbefalte innlegg

  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Fair enough. Det med språket er egentlig med vilje, slik at det blir mer lettlest.

Har hvertfal fått god tilbakemelding på det fra andre.

 

Men fair enough ;)

Merkelig utsagn...

 

Kommer vel ann på øyet som ser, flertallet av leserne mine er ungdom. Og alle har sagt at den er "lettlest"

Men du vet, ungdom nå til dags.... huff oghuff

Lenke til kommentar

Likte ikke bildet øverst.. bare det første jeg la merke til. Ellers skummet fort gjennom siden.

 

Jeg syntes den rett og slett var kjedelig, men nå er det min personlige mening. Det er nok de som synes den er bedre, i alle fall for de som kjenner deg.

 

Du bør likevel prøve å gjøre språket litt bedre, fikk inntrykk av at de fleste innleggene er ganske "barnslige" ikke at det er galt med noen av de, men bland litt. Skriv litt mer "voksent" også. Da kan du treffe et bredere lag av lesere.

Endret av janingar
Lenke til kommentar
Ser ikke helt hva du vil ha tilbakemelding på. Bildet helt øverst? som jeg antar at du ikke har fotografert. Designet? som er et ferdig produkt fra blogg.no.

 

:)

 

Les tråden:P Noen har spurt før:

 

Dette er vel bare en helt vanlig blogg.no-nettside? Har trådstarter utformet websiden selv (sett bort fra innholdet)? Hva er det du ønsker vi skal gi kritikk på?

 

 

Innholdet? Jeg posta dette i sosialt, men en moderator flytta den over hit. Så han må vel ha gjort en feil.

Lenke til kommentar

En mod gjorde nok ikke feil. Jeg antar at du er muslim. Du skriver om haram litt lengre nede, Som da jeg leste på wikipedia som da betyr hva en muslim ikke kan gjøre. Men du putter bildet av en halvnaken dame på toppen av siden og skriver vil du se alt av dette! ?? Siden henger ikke sammen. Det ene inlegget er om haram det andre er om en gutt som fikk orgasme da dama hans tok headshot...

Lenke til kommentar
En mod gjorde nok ikke feil. Jeg antar at du er muslim. Du skriver om haram litt lengre nede, Som da jeg leste på wikipedia som da betyr hva en muslim ikke kan gjøre. Men du putter bildet av en halvnaken dame på toppen av siden og skriver vil du se alt av dette! ?? Siden henger ikke sammen. Det ene inlegget er om haram det andre er om en gutt som fikk orgasme da dama hans tok headshot...

 

Looool. Les Haraminnlegget mitt en gang til du, så ser du at jeg har et poeng. Jeg skriver jo om hvordan mange "ungdomsmuslimer" i Norge er haram som fy. Og litt variasjon er jo bare bra=) Hvorfor må alt henge sammen? Dårlig poeng.

Endret av jente_12
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...