Zondreee Skrevet 23. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2009 Heia Jeg har da hatt CS 1,6 en stund og nå har jeg kjøpt Source. Nå har jeg innstallert det, MEN når jeg starter det så tar det 30 sek... Så kommer det opp en feilmelding(Se vedlegg) Og det legger seg ned når jeg trykker "OK". Håper noen kan hjelpe Siter Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 23. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2009 Ser ut som temperatur. Siter Lenke til kommentar
Zondreee Skrevet 23. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. mars 2009 Ser ut som temperatur. Kan du forklare litt nærmere? Kan jeg gjøre noe for å få det "vekk"? Siter Lenke til kommentar
fmc77899 Skrevet 23. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2009 du kan jo prøve å åpne kabinettet på pcen slik at det kommer mer luft inni eller sette inn flere vifter til kjøling, min pc har jo 7 vifter inni Siter Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 26. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2009 Søk etter 'read' i CS-forumet.. ;--) Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.