Gå til innhold

Noen som vet hvor jeg kan skaffe Catalyst 3.1 ?


sfRoyal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det flere enn meg som har problemer med de nyeste driverne til ATi, altså Catalyst 3.2 ? De fungerer heller dårlig for å si det sånn:

 

Jeg fikk mitt ATi 9[8]00 PRO idag og var veldig kry på å teste det... Når jeg prøver for eksempel 3dmark2001: 6000 3dmarks. Med mitt gamle GF3 ti200 fikk jeg 8000. Noe er galt tenkte jeg. Jeg testet forskjellige spill, og i noen spill fungerte det så å si bra synes jeg, i forhold til ytelsen på GF3 kortet. Men stort sett var ytelsen langt dårligere enn på mitt GF3 kort. Jeg testet for eksempel cs da (latterlig test egentlig, hvilket kort kjører ikke dette glatt), og for å teste om det ble bedre i mindre oppløsninger satte jeg ned til 640x480 og absolutt minst på eyecandy. Fortsatt var fpsen like dårlig. Jeg fikk fps-dropp så det holdt. Var faktisk noen ganger nede i 20 fps. Dette skal jo ikke være mulig... Håper dette er en feil med denne versjonen drivere, og at det hjelper med nye drivere. Imens prøver jeg gamlere versjoner...

Lenke til kommentar
Jeg fikk mitt ATi 9[8]00 PRO idag og var veldig kry på å teste det... Når jeg prøver for eksempel 3dmark2001: 6000 3dmarks. Med mitt gamle GF3 ti200 fikk jeg 8000.

 

Har du avinstallert Nvidia-driverne, og brukt et ekstra program i tillegg for å fjerne de siste sporene etter kortet da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...