Prancing_Ponyface Skrevet 23. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2009 Hei, jeg lurte på om det gikk ann å plugge en av de vanlige ipod dockene som man får med ipod-en når man kjøper dem, inn i et microanleggs via usb porten? Og går det da ann å skifte sanger med fjernkontrollen til microanlegget? eller vil ipod-en bare lade batteri? Men uansett, går det ann å spille av musikk fra ipod-en når den er tilkoblet fra usb kablelen er nok hovedspørsmålet mitt. Takk For all respons, er ingen geek innen dette området, skulle ønske jeg var da Siter Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 23. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2009 Det går nok ikke, nei. Da måtte anlegget ditt ha spesielle funksjoner for iPod. Du kan kanskje få tilgang til lagringsdelen av iPod'en. Og lade batteriet. Siter Lenke til kommentar
Prancing_Ponyface Skrevet 26. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. mars 2009 ok, men tusen takk alikevel, det hjalp =) Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.