Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 22. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) jeg vil ha et krigsspill, hvilken krig er ikke så viktig, bare det er litt sansynlig. det bør også være et FPS. noen tips? edit: styringen bør være lik den i halo. Endret 22. mars 2009 av Slettet-T9cKWhDpN0 Siter Lenke til kommentar
DudeUlf Skrevet 22. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2009 Kanskje Far Cry 2 er noe interessant? selv har jeg ikke prøvd det, men virker ihvertfall interessant og noe lignende du søker Siter Lenke til kommentar
xboxsupport Skrevet 22. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) -- Endret 3. juli 2009 av xboxsupport Siter Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 22. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2009 Call of duty World at war er da konge... Siter Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 22. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2009 hva mener du Xboxsupport? Siter Lenke til kommentar
xboxsupport Skrevet 22. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) -- Endret 3. juli 2009 av xboxsupport Siter Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 22. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2009 World at War er hvertfall bedre enn Far Cry 2. I mine øyne. Far cry 2 ble så INNMARI mye kjøring og stressing og mas. Siter Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 22. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2009 det er ikke så viktig, bare det er et krigspill. singleplayern bør være lang. Siter Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 22. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2009 Langt i fra realistisk eller tja kansje ikke helt krig. Men F.E.A.R 1 evt 2... Greie FPS som er vell ganske lang singelplayer?(etter det jeg husker men) Siter Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 23. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2009 CoD modern war tar World at War på både missions og online gameplay. World at War feilet litt med å følge opp til Modern War i mine øyne. Kjøper du World at War istede for Modern War blir det som å sparke seg selv i balla . Siter Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 23. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2009 Det er da å ta mektig i! World of war er helt greit spill, de kan sammenlignes med mye, men hovedforskjell blir da hva du liker best moderne krig eller den kjekke eldre krigen med kule våpner og kjekk gjenomførelse på det hele. Siter Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 23. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2009 Vil du ha krigs spill med ubalanserte våpen der alle velger samme våpen til alle fights fordi det ene og alene er det beste, så tar du vel world at war. Ellers velge du vel ett av de gamlere COD spillene om det er krig du er ute etter. Eventuelt battlefield eller noe i den duren. Siter Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 23. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2009 Ser at ingen har nevnt rainbow six las vegas 1 og 2. Supre spill begge 2. Enda bedre blir det om du får en kompis over å spille coop. Siter Lenke til kommentar
toxicpete Skrevet 26. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2009 Call of Duty 4: Modern Warfare er utvilsomt det beste krigsspillet jeg har vært borti. Story mode på vanlig vanskelighetsgrad er en fryd, selv om man gleden er relativt kortvarig. Men fortvil ei, for det er nøyaktig (om ikke mer) underholdende å bryne seg på den tøffeste vanskelighetsfraden i etterkant, såkalt "Veteran". Denne er litt av en nøtt! Og ikke minst, onlinedelen er helt vanvittig. Spillet får en soleklar sekser i min bok, om ikke også æresplassering øverst på pallen over mine favorittspill gjennom tidene. Hvis du kjøper dette og blir skuffet kan jeg ikke annet enn å applaudere, for det vil være litt av en bragd! Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.