Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Flere som bare merker effekten av 1-2 snus om dagen, mens resten bare er under leppa uten at du merker noe / vanen av å ha noe under leppa.

 

Gått fra flere bokser i uka til bare 2 (3 I helgene) snus om dagen. En etter frokost og en på kvelden. Kjenner det ganske heftig begge gangene da.

Lenke til kommentar

Men vær raus med essensen/aromaen! Jeg hadde nok litt for lite i, luktet voldsomt tobakk av prellene. Intet å utsette på snusen når den var oppunder leppa though :)

jeg kjøpte ikke med noe essens i det hele tatt , litt pga jeg normalt ikke bruker noe snus med smak og litt pga en av instruksjonsfilmene fra en svensk forhandler vist at det fulgte med en pose med plain aroma, og jeg skal være enig at di har en sterk tobakk lukt og mere tobakk i smaken en skruf. 

 

jeg veide posen før og etter jeg hadde i vann , var 190g i posen ( med vekten av posen ) , og etter og hatt i salt og vann ( 1,5 dl ) var den 352gram .  jeg hadde bare 13 tomme bokser men alle disse er smekkfull og jeg tipper jeg kan fylle minst 5 til, så kvantumet kontra pris er ikke noe og klage på. 

 

jeg vil trekke ned på at det er litt lite snus i hver pose , de er litt slappe , kunne godt være samme mengde snus på mindre poser , men jeg tipper at selve posene står for selve vekten i pakken, så hadde det vært mindre poser og like mye snus hadde neppe det føltes som et så bra tilbud .

 

alt i alt et greit produkt, jeg er enda ikke helt bestemt om jeg kommer til og kjøpe en ny pakke når jeg har brukt disse opp, prisen er jo et stort pluss men jeg foretrekker mere snus i posene og det er litt mye tobakk i selve smaken ,  og jeg ser at de ikke selger noen snus aroma som er laget for og kopiere andre snus .

Lenke til kommentar

Jeg tror jeg slutter å snuse til nyttår.

 

En pakke snus er lik 80 sigaretter fikk jeg høre av legen tilsvar til nikotin du får ideg.

 

Og at nikotin etter heroin var det mest avhengighetskapende stoffet... Altså ikke det mest skadelige, men det mest avhengighetskapende.

 

Skal kjøpe meg en dose General fersk fra fabrikk for å lage en verdig avslutning.

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar

Jeg tror jeg slutter å snuse til nyttår.

 

En pakke snus er lik 80 sigaretter fikk jeg høre av legen tilsvar til nikotin du får ideg.

 

Og at nikotin etter heroin var det mest avhengighetskapende stoffet... Altså ikke det mest skadelige, men det mest avhengighetskapende.

 

Skal kjøpe meg en dose General fersk fra fabrikk for å lage en verdig avslutning.

joda snus har greit mere med nikotin en sigaretter , en sigg er vell rundt 1mg men nikotin , mens snus ofte har rundt 10mg , du opptar vist og nikotin mye bedre via snus en sigg . 

 

det gjør det jo tilsvarende vanskligere og slutte og snus skulle jeg tro , er ikke slik at nikotin plaster på 1 mg kommer til og hjelpe når kroppen er vant til 10mg  ( eksempel vis )

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg tror jeg slutter å snuse til nyttår.

 

En pakke snus er lik 80 sigaretter fikk jeg høre av legen tilsvar til nikotin du får ideg.

 

Og at nikotin etter heroin var det mest avhengighetskapende stoffet... Altså ikke det mest skadelige, men det mest avhengighetskapende.

 

Skal kjøpe meg en dose General fersk fra fabrikk for å lage en verdig avslutning.

 

Ikke hør på ham gutter. Dette er bare skremselspropaganda fra helsedirektoratet.

 

Men er egentlig mengde nikotin et problem ? Jeg snuser x sterk for å få i meg mest mulig nikotin. Har aldri sett på det som et problem. Det jeg har sett på som et problem knytta til tobakk er tjære fra sigaretter. Men jeg har aldri sett på nikotin som farlig i seg selv. 

 

Legen sa det var to uker med abstinenser som ventet meg... Altså fysiske som irritasjon, nedstemthet, savn, osv.

 

Ta det med ro så ille er det ikke.. Det var ikke noe problem når jeg slutta for noen år siden i hvert fall. Jeg tygde mye tyggis for å få tankene over på noe annet.  

Lenke til kommentar

 

Jeg tror jeg slutter å snuse til nyttår.

 

En pakke snus er lik 80 sigaretter fikk jeg høre av legen tilsvar til nikotin du får ideg.

 

Og at nikotin etter heroin var det mest avhengighetskapende stoffet... Altså ikke det mest skadelige, men det mest avhengighetskapende.

 

Skal kjøpe meg en dose General fersk fra fabrikk for å lage en verdig avslutning.

 

Ikke hør på ham gutter. Dette er bare skremselspropaganda fra helsedirektoratet.

 

Men er egentlig mengde nikotin et problem ? Jeg snuser x sterk for å få i meg mest mulig nikotin. Har aldri sett på det som et problem. Det jeg har sett på som et problem knytta til tobakk er tjære fra sigaretter. Men jeg har aldri sett på nikotin som farlig i seg selv. 

 

Legen sa det var to uker med abstinenser som ventet meg... Altså fysiske som irritasjon, nedstemthet, savn, osv.

 

Ta det med ro så ille er det ikke.. Det var ikke noe problem når jeg slutta for noen år siden i hvert fall. Jeg tygde mye tyggis for å få tankene over på noe annet.  

 

 

Nikotin er giftig, det tærer på kroppen som alt annet, kaffe, alkohol, paracet etc..

 

Nikotin kan ha dårlig effekt på blod og hjerte, blodtrykk det er ikke så viktig når man er ung, men etterhvert så blir tobakk og kosthold, alkohol viktigere...

Lenke til kommentar

 

 

Jeg tror jeg slutter å snuse til nyttår.

 

En pakke snus er lik 80 sigaretter fikk jeg høre av legen tilsvar til nikotin du får ideg.

 

Og at nikotin etter heroin var det mest avhengighetskapende stoffet... Altså ikke det mest skadelige, men det mest avhengighetskapende.

 

Skal kjøpe meg en dose General fersk fra fabrikk for å lage en verdig avslutning.

 

Ikke hør på ham gutter. Dette er bare skremselspropaganda fra helsedirektoratet.

 

Men er egentlig mengde nikotin et problem ? Jeg snuser x sterk for å få i meg mest mulig nikotin. Har aldri sett på det som et problem. Det jeg har sett på som et problem knytta til tobakk er tjære fra sigaretter. Men jeg har aldri sett på nikotin som farlig i seg selv. 

 

Legen sa det var to uker med abstinenser som ventet meg... Altså fysiske som irritasjon, nedstemthet, savn, osv.

 

Ta det med ro så ille er det ikke.. Det var ikke noe problem når jeg slutta for noen år siden i hvert fall. Jeg tygde mye tyggis for å få tankene over på noe annet.  

 

 

Nikotin er giftig, det tærer på kroppen som alt annet, kaffe, alkohol, paracet etc..

 

Nikotin kan ha dårlig effekt på blod og hjerte, blodtrykk det er ikke så viktig når man er ung, men etterhvert så blir tobakk og kosthold, alkohol viktigere...

 

 

Ja, det får så være. 

 

Det var en gang slikt bekymret meg også så jeg slutta med både snusen og røyken. Men et par år senere så fant jeg ut at livet er for kort, og man må leve det mens man kan. 

Lenke til kommentar

 

 

 

Jeg tror jeg slutter å snuse til nyttår.

 

En pakke snus er lik 80 sigaretter fikk jeg høre av legen tilsvar til nikotin du får ideg.

 

Og at nikotin etter heroin var det mest avhengighetskapende stoffet... Altså ikke det mest skadelige, men det mest avhengighetskapende.

 

Skal kjøpe meg en dose General fersk fra fabrikk for å lage en verdig avslutning.

 

Ikke hør på ham gutter. Dette er bare skremselspropaganda fra helsedirektoratet.

 

Men er egentlig mengde nikotin et problem ? Jeg snuser x sterk for å få i meg mest mulig nikotin. Har aldri sett på det som et problem. Det jeg har sett på som et problem knytta til tobakk er tjære fra sigaretter. Men jeg har aldri sett på nikotin som farlig i seg selv. 

 

Legen sa det var to uker med abstinenser som ventet meg... Altså fysiske som irritasjon, nedstemthet, savn, osv.

 

Ta det med ro så ille er det ikke.. Det var ikke noe problem når jeg slutta for noen år siden i hvert fall. Jeg tygde mye tyggis for å få tankene over på noe annet.  

 

 

Nikotin er giftig, det tærer på kroppen som alt annet, kaffe, alkohol, paracet etc..

 

Nikotin kan ha dårlig effekt på blod og hjerte, blodtrykk det er ikke så viktig når man er ung, men etterhvert så blir tobakk og kosthold, alkohol viktigere...

 

 

Ja, det får så være. 

 

Det var en gang slikt bekymret meg også så jeg slutta med både snusen og røyken. Men et par år senere så fant jeg ut at livet er for kort, og man må leve det mens man kan. 

 

 

Røyke synes jeg er dumt. Jeg røyker sigarillo på julaften, og kanskje en sigar til 17.mai av merket Cohiba eller Partagas.... Det holder for min del.

 

Avhengighet er ikke å nyte noe, det er høgg å gå med snus og spytt i munnen, og det er kjipt og dyrt..

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
  • 1 måned senere...

Jeg er i gang med min reklamasjon.

 

 

 

TACK FÖR DIN REKLAMATION!

 

 

Vi har nu tagit emot din reklamation och kommer att återkomma till dig per telefon eller mail så snart som möjligt.

Vi ber dig spara dosan med innehåll tills dess att vi har svarat dig. Vissa fel (ex. lukt och smak) kräver nämligen att du skickar in produkten till oss för att vi ska kunna ersätta dig för dina utlägg.

Har du några frågor eller funderingar? Kontakta i så fall vår kundservice nedan. 

 

Jeg skal ikke reklamere for lukt/smak; betyr det at jeg burde gå tilbake til min Rema 1000-butikk og reklamere der også?

Lenke til kommentar

Jeg er i gang med min reklamasjon.

 

 

TACK FÖR DIN REKLAMATION!

 

 

 

 

Vi har nu tagit emot din reklamation och kommer att återkomma till dig per telefon eller mail så snart som möjligt.

Vi ber dig spara dosan med innehåll tills dess att vi har svarat dig. Vissa fel (ex. lukt och smak) kräver nämligen att du skickar in produkten till oss för att vi ska kunna ersätta dig för dina utlägg.

Har du några frågor eller funderingar? Kontakta i så fall vår kundservice nedan.

Jeg skal ikke reklamere for lukt/smak; betyr det at jeg burde gå tilbake til min Rema 1000-butikk og reklamere der også?

Hva er det du reklamerer for?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...